ענן המכירות של אורקל – חלק ב'

חטיבת Oracle Cloud Applications ערכה באחרונה מפגש לחשיפת קשת הפתרונות החדשים והמתקדמים Customer Experience של אורקל (Oracle) בענן, ללקוחות קיימים וחדשים, פוטנציאליים, כאחד. במפגש הוצג פתרון לניהול מכירות מתקדם וידידותי במיוחד, שבין יתרונותיו הבולטים היו מערכת BI מובנית למנהלים שמאפשרת קבלת דו"חות ניהוליים בזמן אמת לכל מכשיר ובכל זמן; ניידות במתן אפשרות עבודה עם המערכת, בכל מכשיר ובכל זמן, גם ללא חיבור זמין לרשת (אוף ליין); סביבת עבודה לאיש המכירות שנותנת לו כלים לניהול היומיומי, ללא צורך בדיווחים מיותרים; חיבור מלא ויכולת עבודה מתוך האאוטלוק (Outlook); ניהול טריטוריות מתוחכם, כך שכל מי שקשור ללקוח או להזדמנות ספציפית רואה מה מתרחש אצל לקוח ולא פחות חשובה, חוויית משתמש מצוינת, כי המערכת אינטואיטיבית ומאפשרת לימוד עצמי זריז.

תמר אוסטר, מנהלת מכירות CX (ר"ת Customer Experience) באורקל ישראל, סיפרה שכל הפתרונות שהוצגו הם פתרונות בענן שניתן ליישמם בשבועות ספורים ומוצעים כיום במחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לחלופות אחרות בשוק.

ארנון ברזילי, מנהל מכירות CX באורקל ישראל, הציג מערכת לחילול לידים (Marketing automation) שלקוחות שמימשו את הפתרון ראו גידול דרמטי בלידים ובמכירות.

דרור חליבה, מנהל שיווק בסטארט-אפ ClickMeIn וסמנכ"ל השיווק של סלברייט, סיפר והציג סיפור לקוח איך מייצרים 1,000 לידים איכותיים בחודש עם מערכת אורקל.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים