מתכוננים לוועידת Smart Doctor

שירה לב עמי, המנמ"רית הנמרצת של משרד הבריאות, מובילה גם השנה את התכנים של הוועידה המקצועית לתקשוב בבריאות Smart Doctor, שתתקיים ב-22 באוקטובר במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. הוועידה תעסוק באתגרי מערכת הבריאות לשנת 2015, בין היתר בהשלכות ועדת גרמן לרפורמה במערכת הבריאות.

לב עמי הובילה השנה שורת פרויקטים במערך התקשוב של מערכת הבריאות בישראל, כגון פרויקט התאמת בתי החולים הממשלתיים לתקן בינלאומי מחייב, יישום פרויקט רשומה רפואית לאומית בבתי החולים, לאחר שהושלמו תהליכי החקיקה, ותמיכה בבתי החולים בתקופת מבצע צוק איתן. היא נכנסה לתפקידה לפני שלוש שנים ולפני כן הייתה מנמ"רית קרן רוטשילד. למורת גילה הצעיר והעובדה שלא צמחה במערכת הבריאות, לב עמי נחשבת למנמ"רית מקצועית, שעובדת בהרמוניה מלאה עם כל מנמ"רי בתי החולים הממשלתיים והציבוריים.

 

שירה לב עמי, מנמ"רית משרד הבריאות

שירה לב עמי, מנמ"רית משרד הבריאות

פנינה ארביב, סגנית מנהל אגף מערכות מידע במכבי שירותי בריאות, נמנית אף היא על חברי ועדת ההיגוי של ועידת Smart Doctor. ארביב עובדת בהרמוניה מלאה עם מנמ"ר מכבי שירותי בריאות, עופר ויסברג, וביחד הם הובילו שורה של פרויקטים מרכזיים, שזיכו את הקופה בגביע הצטיינות מיוחד במסגרת תחרות מצטייני המיחשוב 2013 ITAWARDS

בין הפרויקטים: ניהול מדיה ותורים מורחב, כניסה מאובטחת ליישומים מרחוק, מערכת למיקוד ואיתור אוכלוסיות, מד דופק לתיק רפואי ועוד.

בחיים הפרטיים, פנינה היא רעייתו של הרצל ארביב, ששימש עד 2010 כמנהל חטיבת הטלפונים הסלולריים של מוטורולה (Motorola), אותה הקים ב-1996.

פנינה ארביב, סגנית מנהל אגף מערכות מידע במכבי שירותי בריאות

פנינה ארביב, סגנית מנהל אגף מערכות מידע במכבי שירותי בריאות

משתתף ותיק ופעיל נוסף בוועדת ההיגוי של הכנס הוא מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות. קסנר חשף פרויקט ייחודי שנעשה בלאומית שירותי בריאות, לפיו מתאפשר למבוטחי הקופה לצפות בנתוני התיק הרפואי שלהם מכל רכיב נייד שמחובר לרשת. זאת, מבלי לפגוע ברמת האבטחה ובשמירה על חיסיון המידע המתבקשות בתחום זה.

לאומית שירותי בריאות נוסדה כקופת חולים לאומית ב-1933 והיא משרתת כ-700 אלף לקוחות בישראל, המהווים כ-9% מכלל האוכלוסיה המבוטחת, ב-320 סניפים. אגף מערכות המידע, שקסנר מופקד עליו, מעסיק כ-165 עובדים המספקים שירותי מיחשוב לכל מאות הסניפים ברחבי הארץ.

מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות

מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות

מתעניינים בתקשוב בתחום הבריאות? הירשמו לוועידת Smart Doctor של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים