בא לבקר במאורת הנמר

השבוע בא לבקר במאורת הנמר אילן אולו, מייסד ומנכ"ל טיקומסופט. החברה הוקמה לפני כשש שנים, על מנת להביא את פתרונות התוכנה הנותנים את הערך הרב ביותר ללקוח. טיקומסופט שותפה של חברות כגון Evolven ,Capriza ו-HP.

בימים אלה עומדת טיקומסופט להשיק פתרון בפיתוח עצמי לניהול מערך הבדיקות והפיתוח לסביבות מובייל, בהן אנדרואיד (Android) ו-iOS. "זאת תהיה בשורה משמעותית לקבוצות הפיתוח והבדיקות של אפליקציות מובייל", מבטיח אולו.

בעברו היה אולו מנהל עסקי בחברה הישראלית מרקורי אינטראקטיב. הוא ניהל חלק מפעילות החברה ביפן ובאסיה במשך קרוב לתשע שנים. עם רכישתה של מרקורי אינטראקטיב על ידי HP יצא אולו לדרך עצמאית אבל לא שכח את החברים ממרקורי והפך עד מהרה לשותף זהב של HP שכאמור, רכשה את מרקורי, ולנציגה הבלעדי של Capriza בישראל, שגם היא סטארט-אפ שהוקם על ידי יוצאי מרקורי אינטראקטיב – יובל סקרלט, אורן אריאל ורונן ערמון.

"הפידבק שאנחנו מקבלים מהלקוחות לגבי Capriza הוא מדהים", אומר אולו. "ארגונים שרגילים לחשוב על 'מוביליות' כפתרון יקר ומורכב, שמצריך חודשים של תכנון ופיתוח, מופתעים לגלות שבעזרת הפלטפורמה של Capriza, בתוך שעות ניתן 'להנגיש' מערכות ארגוניות למובייל. הפתרון של Capriza מאפשר לבחור תהליכים עסקיים שמהווים צוואר בקבוק בארגון ולאפשר את ביצועם ממכשירים ניידים בקלות ובמהירות. בתוך זמן קצר ניתן לייצר אפליקציות למובייל המותאמות לצרכים של עובדים או שותפים של הארגון ולהגדיל את היעילות והחסכון בזמן ומשאבים. זהו יתרון אדיר על פני כל הפתרונות הקיימים שאני מכיר".

אילן אולו, מייסד ומנכ"ל טיקומסופט, במאורת הנמר. הגישה שלו: הטכנולוגיה נועדה לתמוך בעסקים ולצמצם את המאמץ בתפעול השוטף של הארגון

הידע והניסיון הרב של אולו בתחום ה-IT מאפשרים לטיקומסופט להביא ללקוח לא רק פתרונות מועילים למחלקת מערכות המידע, אלא גם לוודא את הטמעתם המוצלחת בסביבת העבודה לתועלתם של מנהלי המחלקות בארגון.

טיקומסופט מציעה כיום חבילת פתרונות תוכנה לעולם הבדיקות, פתרונות ניטור לעולם הייצור, עם דגש חזק על עולם המובייל, וכמו כן מבצעת אינטגרציה בין כלי HP למערכות קיימות בארגונים השונים.

אולו, כמנהל עסקים מנוסה, יודע שפתרונות IT איכותיים לא מהווים פתרון מלא ללא השירות הנלווה אליהם. לכן, צוות המומחים שעובד בטיקומסופט הוא לא רק בעל ידע נרחב אלא גם בעל גישה שירותית ואישית בלתי מתפשרת.

אילן אולו מקדם באמצעות טיקומסופט את הגישה המבוססת על ההבנה שטכנולוגיה נועדה לתמוך בעסקים שארגונים מוציאים לפועל ולצמצם ככל האפשר את המאמץ בתפעולו השוטף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים