פוליקום תרמה 100 יחידות וידאו קונפרנס לפרויקט Face to Faith של טוני בלייר

במסגרת הפרויקט, המקדם יחסי כבוד בין בני דתות שונות ברחבי העולם, דנים תלמידים בבעיות של אמונה, הבדלי השקפה וערכים ● טוני בלייר, העומד בראש הקרן המפעילה את הפרויקט: "Face to Faith מספקת לתלמידים הזדמנות ייחודית ליצור אינטראקציה שחוצה יבשות, לשוחח על האמונה שלהם וללמוד יותר על דתות ותרבויות אחרות"

פוליקום, המפתחת פתרונות תקשורת לנוכחות מרחוק, תרמה 100 יחידות וידיאו קונפרנס לפרויקט Face to Faith שמקדם טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, העומד בראש הקרן המפעילה את הפרויקט. מטרת הפרויקט היא לקדם יחסי כבוד בין בני דתות שונות ברחבי העולם, ויחידות הוידיאו שתרמה פוליקום אמורות לסייע לתלמידים בני דתות שונות להשתתף בדיונים על בעיות עולמיות, ערכים, אמונות ועוד.

לאחר תוכנית פיילוט בת שישה חודשים שנערכה בעשרה בתי ספר עם וכללה כאלף תלמידים בשלוש יבשות, תושק בקרוב תוכנית Face to Faith בבתי ספר בארצות נוספות, ביניהן פקיסטן, הודו, לבנון, סינגפור, אינדונזיה, תאילנד, בריטניה, ארה"ב וקנדה. לכל בית ספר תסופק הדרכה בפיתוח מקצועי הנוגעת באופן ספציפי לטכניקות של שיחות ועידה בווידיאו; גם המורים מוזמנים להצטרף למפגשים ייעודיים בנושא, שם יכירו מורים אחרים ויקבלו הזדמנות לדון במבנה התוכנית ובתוכן שלה.

טוני בלייר אמר, כי "Face to Faith מספקת לתלמידים הזדמנות ייחודית ליצור אינטראקציה שחוצה יבשות, לשוחח על האמונה שלהם וללמוד יותר על דתות ותרבויות אחרות. רק באמצעות הדיון על השקפות תרבותיות ודתיות שונות, יכולים אנשים צעירים לפתח את המודעות שלהם לתפקידה של האמונה בעולם של היום".

"פוליקום גאה לתמוך בתוכנית Face to Faith ולספק את הטכנולוגיה שמטשטשת גבולות של תרבות, דת ומדינה", אמר בוב הגרטי, יו"ר ומנכ"ל החברה. "הפתרונות של פוליקום מאפשרים למידה מרחוק ומרחיבים את ההזדמנויות לשיתוף פעולה ולמידה אל מעבר לכותלי הכיתה, בכל רחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים