הסטארט-אפ היומי: IMScouting – סוכנות הידיעות של הכדורגל

תמורת 1,200 יורו בשנה, תוכלו גם אתם לקבל גישה למערכת הניתוח ההשוואתית של IMScouting הישראלית, שכוללת 50 אלף שחקני כדורגל מכל העולם ● אפילו מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבר נרשמו

22/06/2009 16:02

גם אתם חולמים להיות סוכני שחקנים, כמו פיני "סופר אייג'נט" זהבי? רוצים למצוא "יהלומים" בני 17 בפורטוגל ולמכור אותם במיליונים לברצלונה או מנצ'סטר יונייטד? או שאולי אחרי שנים של ניהול קבוצות כדורגל ב-Championship Manager אתם חושבים שאתם כבר בשלים לקבלת תפקיד ניהולי בקבוצה מהשורה הראשונה ולהיות אחראים על מערך הסקאוטינג של מעצמת כדורגל בסדר גודל של מכבי פתח תקווה?

במידה ועניתם בחיוב על אחת השאלות, תוכלו גם אתם להיעזר במסד הנתונים המקיף וכלי התשאול המתקדמים של חברת הסטארט-אפ הישראלית IMScouting, שנוסדה על ידי רונן כרמונה וזאב רזניק, וגייסה השקעת הון סיכון מקרן גיזה ומקבוצת אפטרדוקס – המורכבת מבכירי עבר באמדוקס. IMScouting, שמעסיקה 15 עובדים במשרדיה ברמת גן וכ-70 איש נוספים שאחראים על איסוף מידע מקצועי בכל רחבי העולם, מנהלת מעקב צמוד אחר יותר מ-50 אלף כדורגלנים מקצועיים ב-53 ליגות בינלאומיות שונות, ומספקת מערכת אינטרנט מתקדמת המיועדת למי שמתעסק בגילוי, מכירה וקנייה של שחקני כדורגל מקצועניים.

"המוצר שלנו מיועד לג'נרל מנג'ר, מאמן או מחלקת הסקאוטינג של מועדון כדורגל מקצועני, שמחפש למצוא את השחקן המתאים ביותר לקבוצה שלו בכל רחבי העולם", מסביר אורי קופר, מנהל מחלקת המידע של IMScouting. "אנשים נוספים שמשתמשים במערכת המידע שלנו הם סוכני שחקנים בכל העולם, סוכנויות הימורים, מדורי ספורט של עיתונים גדולים, ואנחנו אפילו מספקים מידע עדכני לחברות שמפתחות משחקי מחשב בתחום הכדורגל". קופר מסביר, כי המידע של IMScouting נאסף בזמן אמת בכל רחבי הגלובוס והמערכת מעודכנת כבר באותו היום בו שחקן מקצועני עובר קבוצה, חותם על חוזה חדש או נפגע חלילה בפציעה קשה.

"מאז שהשקנו את המערכת, בספטמבר, כבר הצטרפו אלינו 150 לקוחות מכל העולם, וביניהם קבוצות הכדורגל אולימפיאקוס ופאנתינקוס מיוון, אנדרלכט מבלגיה, בורוסיה דורטומנד מגרמניה ואפילו מכבי חיפה ומכבי תל אביב מישראל", חושף קופר. הוא מספר, כי התשלום הבסיסי עבור גישה למערכת הוא 1,200 יורו לשנה, ומנוי מאפשר איתור שחקנים על פי אינסוף קריטריונים – כולל תוקף החוזה, השווי הכספי העדכני שלהם, נקודות מקצועיות חזקות או חלשות וכמעט כל פילטר אחר המוכר בעולם הכדורגל המקצועני.

עוד מוסיף קופר, כי "במסגרת השירותים הנוספים שלנו, אנחנו מסוגלים תמורת תשלום נוסף לספק לקבוצת הכדורגל או לסוכן השחקנים DVD עם כל משחק כדורגל שמעניין אותם – אפילו מהליגה השנייה בברזיל, כמו גם דו"חות סקאוטינג אודות אופיו של שחקן או ניתוחים של קבוצות יריבות".

הערות והצעות למדור ניתן למסור בכתובת הדוא"ל הבאה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. abu garbul

    זה חרא!!!!! יש אבליקציה הרבה יותר טובה, ששמה ScoutMe!

אירועים קרובים