מטריקס רכשה את BeyondIT תמורת כמה מיליוני שקלים

BeyondIT הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי קרייג לוי, שלמה חזן ואורלי נחום אברמוביץ ומתמחה במתן ייעוץ בתחומי ה-CRM ● בנוסף, עוסקת החברה בביצוע פרויקטי CRM מבוססי אורקל דרך חברת סופרא - שנכללת בהסכם הרכישה ● על פי תנאי העסקה, תמשיך הפעילות המשותפת להתנהל במתכונת דומה להתנהלותה כיום, כאשר שלושת המנכ"לים המשותפים של BeyondIT ומנכ"ל סופרא, יוסיפו לשמש בתפקידם

מטריקס הודיעה הבוקר (א') על רכישתה של חברת BeyondIT, המתמחה במתן ייעוץ אסטרטגי ויישום  בתחומי ה-CRM. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בכמה מיליוני שוקלים.

BeyondIT הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי קרייג לוי, שלמה חזן ואורלי נחום אברמוביץ ומתמחה בשני תחומים מרכזיים: האחד, מתן ייעוץ אסטרטגי לתחומי ה-IT לארגונים ומימוש אסטרטגיה לעולם ה-CRM, תוך גישור בין הצרכים העסקיים של הארגון לטכנולוגיה התומכת. התחום השני, כספקית CRM סביב פתרונות ויישומי אורקל (Oracle) דרך חברת סופרא – שהוקמה על ידי רומן אגייב לפני כשנה וחצי. במסגרת זו, ביצעו החברות עשרות פרויקטים משותפים ומוצלחים למגוון לקוחות בארץ ובחו"ל.

על פי הסכם הרכישה, תמשיך הפעילות המשותפת להתנהל במתכונת דומה להתנהלותה כיום, כאשר שלושת המנכ"לים המשותפים של BeyondIT – לוי, חזן ונחום אברמוביץ ומנכ"ל סופרא – אגייב, יוסיפו לשמש בתפקידם.

ממטריקס נמסר, כי היא מזהה ב-BeyondIT חברה המשלימה את מגוון היכולות והידע הקיים במטריקס בנושאים אלה. סינרגיה זו, על פי החברה, תוביל למתן הפתרון המקיף והמקצועי ביותר הקיים בשוק היום בתחומי הערוצים ובכלל זה, בתחום ה-CRM.

לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה-CRM והטלקום במטריקס, "BeyondIT היא חברת בוטיק המתבלטת במיומנויות עסקיות ומקצועיות גבוהות בתחום ה-CRM. אנו רואים בפעילות שלה השלמה להיצע של מרכז התמחות CRM במטריקס, המוביל את השוק מזה זמן. אנו משוכנעים כי הפעילות המשותפת תאפשר לנו לספק את מגוון הפתרונות והיכולות הרחב והמקצועי ביותר בתחום, בכל מגוון הטכנולוגיות המובילות".

קרייג לוי, מנכ"ל משותף BeyondIT: "שילוב הכוחות עם מטריקס מעניק ללקוחותינו סינרגיה של התמחויות משלימות וייחודיות הקיימות אצל BeyondIT מצד אחד ואצל החטיבות ומרכזי ההתמחות של מטריקס מצד שני. החבירה בין החברות תאפשר ללקוחותינו ליהנות מעוגנים הקשורים להיותה של מטריקס גוף מוביל בתחום שירותי ה-IT: מובילות שוק, פריסה, יכולות משלימות, יציבות ומוניטין, לצד שירותיות בלתי מתפשרת והבאת ערך אמיתי ללקוחות. הפעילות המשותפת תאפשר לנו להגדיל את סל הפתרונות שביכולתנו לספק בתחומים חדשניים כמו ניהול מידע עסקי ושיפור ביצועים, ניהול קשרים עם לקוחות בעולם משתנה, נאמנות לקוחות. כל אלה יעניקו לנו בידול ייחודי בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים