"הטכנולוגיה יכולה לפרוץ גבולות, להגשים חלומות – ולהגיע לירח"

כך אמר אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל, שדיבר אמש (ג') באירוע Together As One – Cisco Summer Celebration ● שגיא סיפר לקהל על הפרויקט לשחזור הנחיתה על הירח, בו משתפת סיסקו פעולה עם נאס"א, תוך שימוש בפתרון השיתופיות, Webex, שלה

אורן שגיא, מנכ''ל סיסקו ישראל. צילום: מיקה גורוביץ

"הטכנולוגיה יכולה לפרוץ גבולות בתחומים רבים ומגוונים, שנוגעים לחיי היומיום של כולנו. היא מאפשרת להגשים חלומות ויותר מכך – אפילו להגיע לירח", כך אמר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל.

שגיא דיבר אמש (ג') באירוע Together As One – Cisco Summer Celebration, שנערך באולם "בשבע" בתל-אביב, בהשתתפות מאות לקוחות ושותפים עסקיים של החברה.

שגיא תיאר את הפרויקט לשחזור הנחיתה על הירח. "כאשר שיגרו את אפולו 11", אמר, "צוות של 400 אלף איש עבד על הפרויקט, בלא אינטרנט, בלא טלפונים ניידים ומחשבים אישים. היום, חמישים שנים וארבעה ימים אחרי, הטכנולוגיות של סיסקו ישמשו את נאס"א בשחזור, ביצירה מחדש של צוות הבקרה, צוותי הקרקע, תחנות הלווין, וצוותי החילוץ וההצלה, וחיבור לצוות אפולו 11. זאת, תוך שימוש בפתרון השיתופיות, Webex, של החברה".

מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא, באירוע הקיץ של סיסקו. צילום: מיקה גורוביץ

מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא, באירוע הקיץ של סיסקו. צילום: מיקה גורוביץ

המענה לריבוי המכשירים מבוססי IoT – Wi-Fi 6

באירוע נחשפה טכנולוגיית האינטרנט החדשה Wi-Fi 6. בשיחה על הבמה עם עיתונאי קשת-12, דרור גלוברמן, אמר שגיא כי "מדובר בפתרון טכנולוגי חדשני, המאפשר חיבור רשת עקבי ואמין, המספק חווית גלישה חלקה למשתמשים ולמכשירים מבוססי IoT. זאת תוך שיפור כלל היישומים הבאים לידי ביטוי, בדגש על איכויות קול ווידיאו".

בנוסף אמר שגיא כי "הפלטפורמה מאפשרת להגדיל את קיבולת הרשת של המשתמש, וזאת נוכח הדרישה המתבקשת, עקב ריבוי ועלייה במספר המכשירים מבוססי האינטרנט של הדברים. Wi-Fi 6 מטפל בנתונים רבים יותר בהשוואה לתקני Wi-Fi קודמים. הטכנולוגיה מאפשרת לחבר יותר משתמשים פעילים לכל נקודת גישה. הפתרון משפר את גודל ואיכות רוחב הפס, כי הוא משיג מהירויות של פי 4 מתקני Wi-Fi קודמים. הוא משפר את חוויית המשתמש וביצועי האפליקציות הדורשות רוחב פס".

"אנו מצויים בעיצומו של שינוי, וגם קצב השינויים הולך וגדל. הטכנולוגיה היא המאפשרת את השינוי האסטרטגי בכל ארגון. הטכנולוגיה משנה את הדרך בה אנו חיים, עובדים ומתקשרים", אמר שגיא, "מדי שנה סיסקו משקיעה במו"פ יותר מ-6 מיליארד דולרים, לטובת פיתוחי העתיד. אנו מפתחים היום פלטפורמה דיגיטלית, המאפשרת לנו לבנות את המערכות שיובילו את העתיד. הפלטפורמה מבינה את התעבורה העוברת בה, היא פועלת בעולם היברידי, מרובה עננים, עם רשת שהומצאה מחדש, עם שדרוג חוויית לקוח. זו רשת מאובטחת, עם פתרונות ניתוח מובנה, אשר משחררת ומבזרת את הנתונים. זאת, לצד מענה לאתגרי אבטחת המידע ופרטיות המשתמשים".

שגיא סיים באומרו כי "החברה חוותה צמיחה דו-ספרתית באחוזים, זו השנה השלישית ברציפות. הטכנולוגיה של סיסקו – אשר משמשת את נאס"א – משמשת אותנו כבר היום. לישראל יש חלק גדול בהצלחה של החברה – ובמקביל, אנו פועלים לצמצום הפערים של הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, על בסיס טכנולוגיות מתקדמות. נמשיך לפעול כדי להפוך את ישראל לחדשנית ודיגיטלית, באמצעות מחקר ופיתוח ליצירת פתרונות מתקדמים וחדשניים לאתגרי העתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים