שינויים ארגוניים ב-IT של כאל; אירנה פורטניק מונתה למנמ"רית

פורטניק תוביל אגף חדש, שיכלול את תחומי התכנון, התפעול והטכנולוגיות העסקיות, ותחליף את רונן הורוביץ ● כאל החליטה להקים תחום חדשנות, שמנהלו יהיה כפוף לדורון ספיר, מנכ"ל החברה

אירנה פורטניק, המנמ"רית החדשה של כאל

שינויים ארגוניים בתחום המחשוב בחברת כרטיסי האשראי כאל: החברה הודיעה על מינויה של אירנה פורטניק, שכיהנה עד כה כסמנכ"לית תפעול ותכנון, למנמ"רית החברה. במסגרת תפקידה היא תנהל אגף חדש שכאל החליטה להקים, שיאחד את אגפי הטכנולוגיות העסקיות והתפעול, התכנון והפיתוח. האגף החדש ייקרא אגף טכנולוגיות ותפעול.

פורטניק תחליף את רונן הורוביץ, שפרש מכאל לפני כשלושה חודשים ומכהן כיום כמנמ"ר הבורסה.

יצוין כי פורטניק היא עובדת ותיקה בכאל ובעלת ניסיון בניהול מערכות מידע וטכנולוגיה מורכבות. בתפקידיה השונים הובילה מהפכות טכנולוגיות ושינויי שוק, ופעלה בעולם הסליקה וההפקה מול ארגונים בינלאומיים. כמו כן, היא הובילה את הטמעת תקן NFC בחברת כרטיסי האשראי.

קובי יוסף ימונה לסגן ראש אגף ומנהל הפיתוח הראשי בחברה, ותחתיו ירוכזו מחלקות הפיתוח השונות. מחלקת התשתיות, בניהולו של עוזי מסיקה, ומחלקת אבטחת המידע והגנת הסייבר, בניהולו של שי צור, יהיו כפופות לפורטניק.

כמו כן, מנכ"ל החברה, דורון ספיר, הודיע במכתב ששלח לעובדים על החלטת הדירקטוריון להקים תחום חדש – חדשנות, שיהיה כפוף ישירות אליו. טרם מונה מנהל לתחום. "אני משוכנע שהקמת האגף המאוחד, לצד תחום החדשנות, תסייע בניהול האתגרים הטכנולוגיים והתפעוליים של החברה, ובהטמעה מהירה של חידושים טכנולוגיים", ציין בסיום הודעתו.

מינויה של פורטניק מצטרף לשורה של תזוזות שהיו באחרונה בתפקידים הטכנולוגיים הבכירים במגזר הפיננסי. בחודש שעבר מונה רז ברטוב לסמנכ"ל והאחראי על חטיבת הטכנולוגיות של פרטנר. הוא החליף את מאיר אהרוני, שמונה במרץ האחרון למנמ"ר לאומי קארד במקום אשר רשף. בני גורביץ', מנמ"ר בנק איגוד, עזב את תפקידו לטובת החלפתו של גיל ארזי כמנכ"ל כללביט, זרוע המחשוב של כלל; אל"מ (מיל') אבנר זיו, לשעבר מפקד יחידת מצפן, מונה למנמ"ר בנק ישראל במקום דורון פלח, שעבר ל-yes. כמה חודשים קודם לכן עזב רון גריסרו את תפקיד מנמ"ר ויזה כאל וכיום הוא מנמ"ר מנורה מבטחים. בבנק הפועלים מונתה לא מכבר אתי בן זאב כמנמ"רית במקום אבי כוכבא, שקודם לתפקיד מנהל תחום החדשנות בבנק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים