סאנדיסק וגליל סופטוור הקימו אתר פיתוח ליד נצרת

האתר נמצא בכפר יפיע ויעסיק עשרות עובדים - כולל מהצפון ● המטרה היא להעלות את שיעור המשתלבים בהיי-טק ממגזרים כגון ערבים, נשים וחרדים

טקס גזירת הסרט במרכז החדש. מימין: דרור גונן, מנכ"ל גליל סופטוור; אמין אבו-ליל, סמנכ"ל לקוחות בגליל סופטוור; ענת כהן, מנהלת סאנדיסק תפן; זאבי ברגמן, יו"ר גליל סופטוור; ושחר בר-אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל

סאנדיסק (Sandisk) וגליל סופטוור הקימו אתר בכפר יפיע, שעל כביש חיפה-נצרת.

האתר יוכל להכיל עשרות עובדים וכולם יהיו מאזור הצפון. אחת ממטרותיו היא להגדיל את אחוזי ההעסקה בכלל ובהיי-טק בפרט באוכלוסיות כמו ערבים, חרדים ונשים.

״מארג עובדים הבנוי על גיוון, הוא תמיד עשיר יותר ויצירתי יותר״, אמרה רונית רונן-קרפול, סמנכ"לית משאבי האנוש לישראל ולאירופה ומנהלת תחום הגיוון התעסוקתי בסאנדיסק העולמית. ״לקבוצות מגוונות יש יתרונות וכישורים ייחודיים וגיוון תעסוקתי, שמשלב סקטורים שפחות מיוצגים כיום, מגדיל את כלל המשאבים הנדרשים לשם פיתוח הארגון, ויכול להיות גורם מכריע בגידול הכלכלי שלו. שילובן הפעיל יותר של אוכלוסיות מרכזיות כמו ערבים, חרדים ונשים צריך להפוך ליעד לאומי, במטרה להעלות את רמת הפרודוקטיביות של שוק העבודה. אנחנו מחפשים דרכים להתגבר על הפערים ולתת תמיכה לאוכלוסיות הפחות מיוצגות בתעשיית ההיי-טק".

סאנדיסק ישראל מעסיקה כ-650 עובדים ופעילות החברה מתנהלת בשלושה מרכזי הפיתוח – בכפר סבא, בעומר ובתפן.

גליל סופטוור היא חברת היי-טק בעלת ייעוד חברתי הממוקמת בנצרת, עם מטרה מוצהרת למנף את הפוטנציאל האנושי של האוכלוסיה הערבית ולשלבה בתעשיית ההיי-טק הישראלית. החברה מציעה שירותי מיקור-חוץ של פיתוח ובדיקות תוכנה, כשבמשך השנים, עשרות חברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות בחרו להקים צוותי פיתוח בחברה. כיום היא מונה החברה כ-170 מהנדסים, כ-90% ערבים מהם וכרבע – נשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים