מלם מערכות תקים מרכז תמיכה ותחזוקה ללקוחות סאפ

מוקד התמיכה יספק מענה ברמות First & Second level שתפתחנה במוקד – תהליך שטופל עד כה באמצעות פנייה ישירה לסאפ ● מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל: "סאפ תאפשר לשותפיה ראייה כוללת והיכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח, תוך ליווי מלא, החל מהרכישה, עבור בהטמעה וכלה בתמיכה השוטפת"

הרווח הנקי בצמיחה. מלם-תים

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים תספק שירותי תחזוקה ותמיכה ללקוחות חדשים של סאפ (SAP) עבור מגוון פתרונותיה, למעט פתרון SAP Business One.

סאפ מספקת כיום סל שירותים ברמות התמיכה השונות, החל מרמת הפניה הראשונית ועד לסגירת תהליך הפניה. עם הסמכתה של מלם תספק החברה את השירותים הללו עבור הלקוחות החדשים. לשם כך, הקימה מלם מרכז תמיכה יעודי המהווה השלמה למוקד התמיכה הקיים. מוקד זה ייתן תמיכה ברמות של First & Second level support שתפתחנה במוקד – תהליך שטופל עד כה באמצעות פנייה ישירה לסאפ.

ספי גל עזר, מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים, אמר כי "אנו שמחים להיות חברת אינטרגציה המקבלת את ההסמכה של סאפ להפעלת שירותי התחזוקה והתמיכה. היתרון המרכזי בשירות זה הוא הראייה הכוללת של מלם עבור הלקוחות מקבלי השירות".

לדברי מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, "סאפ ביצעה החלטה אסטרטגית הנובעת מתוך ראיית טובתו של הלקוח. כך, תאפשר סאפ לשותפיה ראייה כוללת והיכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח, תוך ליווי מלא, החל מהרכישה, עבור בהטמעה וכלה בתמיכה השוטפת. מהלך הסמכה זה מבוצע מול כלל שותפיה העסקיים של סאפ בישראל ובעולם. בעבודה רבת השנים שלנו עם מלם למדנו על דרך ההתמודדות שלהם עם משימות, הן בכניסה לפרויקט והן בהגדרת הצוות ובסיום הפרויקט. לכן, אנו יכולים לתת את האמון והתמיכה במלם כספק ושותף לשירותי התמיכה והתחזוקה. אני מאמין, כי מדובר בפלטפורמה שתיקח את שני הצדדים קדימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים