איך היינו נראים אילו היינו אבירים מימי הביניים?

מיי-הריטאג' משיקה את AI Time Machine – יישום המאפשר לכל אחד להפוך עצמו לדמות מן ההיסטוריה באמצעות תמונות מחיי היומיום

להפוך לדמות מההיסטוריה.

מיי-הריטאג' (MyHeritage) הפועלת בתחום חקר וגילוי ההיסטוריה המשפחתית, השיקה היום את ה-AI Time Machine – יישום חדשני שיוצר תמונות של אדם בתקופות זמן שונות לאורך ההיסטוריה באמצעות טכנולוגיית AI והמרת טקסט לתמונה.

היישום מתבסס על טכנולוגיה בשם Stable Diffusion, שפותחה על ידי Astria, המתמחה ביצירת תמונות AI חדשניות בהתאמה אישית.

השימוש ביישום קל ופשוט: מעלים בין 10 ל-25 תמונות של אותו אדם, שצולמו בתנאים שונים ובמחוות גוף שונות. לאחר מכן היישום מפיק סדרת תמונות של אותו אדם על ידי התאמה ושילוב בין התמונות שהועלו לבין עשרות ערכות נושא המתאימות לתקופות היסטוריות שונות שהוכנו מראש. כמה קליקים בעכבר, וכל אחד יכול לראות איך היה נראה כלוחם יווני עתיק, מצרי מתקופת הפרעונים, אביר מימי הביניים, גברת ויקטוריאנית, היפי משנות ה-60 או אסטרונאוט בחלל. את התוצאה ניתן להוריד כקולאז׳ של 8 תמונות – ולשתפן בקלות.

״אנו במיי-הריטאג' מפתחים כל העת דרכים חדשות ומגניבות שיעזרו לחבר אנשים להיסטוריה המשפחתית שלהם", אמר גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל מיי-הריטאג'. "במהלך שלוש השנים האחרונות השקנו יישומים טכנולוגיים מוצלחים רבים המתבססים על הכוח של בינה מלאכותית, כדי להפיח חיים מחודשים בתמונות היסטוריות".

"אנו שמחים לשתף פעולה עם MyHeritage כדי ליישם את הטכנולוגיה שלנו בתחום ההיסטוריה המשפחתית", אמר אלון בורג, מייסד משותף ומנכ"ל Astria. "בינה מלאכותית יצירתית היא חזית חדשנית ומלהיבה, ואנחנו מאוד נרגשים שהשילוב הזה ייצור חוויות מהנות ומשמעותיות עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם".

יישום ה-AI Time Machine זמין כעת באתר מיי-הריטאג' במחשב השולחני, או באמצעות דפדפן האינטרנט במכשירים הניידים.

לרגל ההשקה מעניקה החברה את השימוש ביישום בחינם למשך תקופה מוגבלת (כוללת מודל אחד ו-20 ערכות נושא למשתמש, בסך הכל 160 תמונות), שלאחריה יגבה תשלום בעבור היישום. רכישה חד פעמית תאפשר לאחר מכן להעלות תמונות ליצירת מודל של אדם אחד ולייצר 160 תמונות עם עד 20 ערכות נושא. מנויים במסלול MyHeritage Complete ייהנו ממכסת שימוש גבוהה יותר ללא עלות נוספת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים