אירוע ההכרזה הראשון ל-2022 של אפל: iPhone SE, iPad Air ו-Mac Studio

אפל השיקה אתמול גירסאות חדשות של iPhone SE ו-iPad Air, ולצידם מחשב חדש לחלוטין, בשם Mac Studio, הנושא מעבד חדש ועוצמתי – M1 Ultra

ביקוש נמוך מהצפוי. iPhone SE החדש.

באירוע ההכרזה הראשון שלה לשנת 2022 השיקה אמש אפל גירסאות חדשות של iPhone SE ו-iPad Air ולצידם מחשב חדש לחלוטין, בשם Mac Studio, הנושא מעבד חדש ועוצמתי – M1 Ultra.

הגירסה החדשה, השלישית, של דגם ה-SE המוזל של אפל מציעה מכשיר זהה בעיצובו לדגם הקודם, עם מסך LCD בגודל 4.7 אינץ' וכפתור בית עם חיישן טביעות אצבע. השיפורים העיקריים בו כוללים את שבב ה-A15 Bionic (כמו בדגם ה-iPhone 13), תמיכה בדור 5, שיפור בחיי הסוללה ומערך צילום חדש של 12 מגה-פיקסל, שמאפשר יכולות חדשות הודות לשבב החדש, כמו Smart HDR 4 לשיפור ניגודיות או שימור צבעים והפחתת רעשים בתאורה נמוכה, Photographic Styles ו-Deep Fusion.

המכשיר החדש יוצע בצבעי כחול, לבן ואדום, ובניגוד לדיווחים שונים שפורסמו, מחירו לא הוזל, אלא דווקא התייקר – ל-429 דולר, לעומת 399 דולר של הדור הקודם בעת ההשקה, ויהיה זמין בחנויות בארה"ב ב-18 במרץ.

הדגם החדש של ה-iPad Air שודרג עם מעבד ה-M1 של אפל, ובזכותו, לדברי החברה, הוא מציע שיפור בביצועים ובגרפיקה לעומת הדגם הקודם. לדברי אפל, ביצועי המכשיר מהירים פי שניים בהשוואה לטאבלטים המקבילים של המתחרות. שקע USB-C שודרג למהירות כפולה,  ומצלמת הסלפי שודרגה לחיישן עם 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה. גם ה-iPad Air יתמוך בדור 5 בדגמים הכוללים שבב סלולרי. המכשיר יוצע בצבעי לבן אפור ורוד, סגול וכחול, ומחירו יעמוד על החל מ-599 דולר, ויהיה זמין בחנויות בארה"ב ב-18 במרץ.

מציג עת המעבד החדש. ג'וני סרוג'י, סגן נשיא לטכנולוגיות חומרה באפל.

מציג עת המעבד החדש. ג'וני סרוג'י, סגן נשיא לטכנולוגיות חומרה באפל. צילום: צילום מסך

אירוע ההשקה היה גם הבמה גם להצגת מחשב חדש לחלוטין, הנושא מעבד חדש ומתקדם המיועד למחשבים שולחניים – M1 Ultra, שלדברי ג'וני סרוג'י, סגן נשיא בחברה והישראלי הבכיר באפל, "יזעזע את תעשיית המחשבים האישיים. מדובר בשבב החזק ובעל היכולות המתקדמות ביותר בעולם המחשוב האישי". המעבד החדש הוא למעשה שני מעבדי M1 Max שמחוברים בארכיטקטורה ייחודית שיצרה אפל, המאפשרת להכפיל את ביצועי המעבד, ולדברי סרוג'י הוא מהיר פי שמונה מה-M1.

המחשב הראשון שיכלול את המעבד החדש פותח קו מוצרים חדש, בשם Mac Studio, והוא מוצע בשני דגמים – דגם עם שבב M1 Max במחיר החל מ-1,999 דולר, ודגם עם השבב החדש במחיר החל מ-3,999 דולר.

Mac Studio ו-Mac Studio Display.

Mac Studio ו-Mac Studio Display. צילום: אפל

 

עוד הציגה אפל מסך חדש בגודל 27 אינץ'- Mac Studio Display, הכולל שבב A13 Bionic, מצלמה אולטרה רחבה של 12 מגה-פיקסל ותצוגה ברזולוציה של 5K.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים