"ארגון שלא יטמיע חדשנות – ייעלם"

"משבר הקורונה חידד את חשיבות הטכנולוגיה, הטמעת החדשנות וניצול מאגרי המידע הקיימים של ארגונים", אמר ד"ר עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות, לקראת הרצאתו בוועידת הפסגה של ה-IT מבית אנשים ומחשבים

ד''ר עמי אפלבום, יו''ר רשות החדשנות.

"משבר הקורונה חידד את חשיבות הטכנולוגיה, הטמעת החדשנות וניצול מאגרי המידע הקיימים של ארגונים על מנת להתייעל ולספק מענים ושירותים טובים יותר.
ארגון שלא יידע להטמיע חדשנות ולנצל את היתרונות היחסיים והמידע ייאבד רלוונטיות וייעלם", כך אמר ד"ר עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות.

ד"ר אפלבום יהיה אחד ממרצי המפתח במליאה המרכזית של ועידת הפסגה של ה-IT מבית אנשים ומחשבים, שתתקיים בשבוע הבא. הוא יסקור בדבריו את המצב בענף ואת פעילות הרשות – בתקופת הקורונה ובכלל.

לקראת האירוע הוא אמר לאנשים ומחשבים כי "המשבר שינה דפוסי חיים, הרגלי עבודה, למידה וצריכה, והזניק תחומים טכנולוגיים שלמים, כגון מדעי החיים, דיגיטציה וסייבר. תעשיית ההיי-טק הישראלית שברה שיאים במהלך המשבר בגיוסי ההון, בהנפקות ובצמיחה של חברות שלמות. כתוצאה מכך, הפגיעה של המשבר במשק ובכלכלה בישראל הייתה פחותה מההערכות".

לדבריו, "רשות החדשנות פעלה במגוון ערוצים בזמן משבר הקורונה, והיוותה גשר מימוני בזמן עצירת הגיוסים והמכירות וגשר לדיאלוג בין הממשלה לתעשייה בזמן המשבר".

עוד דבר שאותו אפלבום ציין הוא ש-"רשות החדשנות מפעילה מאגרי מידע ציבוריים ולמידה עמוקה לקבלת תובנות טובות יותר על השוק, צרכיו והפוטנציאל העתידי".

את הוועידה יפתחו שלושה שרים בממשלה – שר התקשורת, יועז הנדל, שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, והשרה לשוויון חברתי, מירב כהן – וישתתפו בה בכירי הענף והמשק. להרשמה לאירוע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים