גאדג'Time: רכזת  PowerExpand+ 7-in-1 – לא אם, אלא מתי

לא משנה כמה חיבורי USB יש לכם במחשב, מתישהו תחפשו חיבור פנוי ולא יהיה לכם ● הרכזת מבית אנקר נועדה לפתור את הבעיה, עם שבעה חיבורים אפשריים

PowerExpand+ 7-in-1 מבית אנקר. צילום: אנקר

יש דברים לא מעטים בחיים שברור לגביהם שהשאלה היא לא אם, אלא מתי. לא אלך רחוק אל מחזור החיים האנושי. אני מעדיף להישאר בסביבה הדיגטלית שאני מכיר קצת יותר טוב, ובסביבה הזאת לא משנה כמה חיבורי USB יש לכם במחשב, מתישהו תחפשו חיבור פנוי ולא יהיה לכם.

זה נכון, לדוגמה, במחשב השולחני שנמצא על שולחן העבודה שלי. אני לצערי צריך להחליף בין כוננים חיצוניים שונים שבכל אחד אני מאחסן נושא אחר, כי אין לי מספיק חיבורי USB פנויים. זה נכון עוד יותר במחשבים ניידים מודרניים רבים – כמו לדוגמת ה-ThinkPad X1 Nano קטן המידות – שמגיעים עם כניסות USB Type-C מעטות, שתיים בלבד במקרה של הנייד המוזכר לעיל.

ולא רק שהן מעטות, הן כבר רק USB-C ולפעמים מתחילות להתעורר בעיות כשרוצים לחבר ציוד היקפי שעדיין מצויד בחיבור ישן, ושלא לדבר על חיבור מסך חיצוני, ועוד ועוד.

בדיוק בשביל זה נכנסות לתמונה רכזות. יש רכזות קבועות לשוק הארגוני, שמתחברות באופן ייעודי לניידים תוצרת חברה כזו או אחרת, ויש רכזות ניידות יותר, חופשיות ומאושרות מכיוון שהן מתאימות בדרך לכל מחשב, ובעידן המודרני, כמו במקרה של PowerExpand+ 7-in-1 מבית אנקר, הן מתחברות בחיבור ליציאת USB-C אחת ומציעות הרבה יותר מצד שני.

במקרה של PowerExpand+ 7-in-1 מדובר, כפי שניתן להבין מהשם, בשבעה חיבורים אפשריים: שני חיבורי USB-A בתקן הישן, חיבור HDMI לחיבור מסך מחשב ברזולוציה של עד 4K, חיבור לרשת מקומית, חיבור USB-C שמאפשר הטענה לפי תקן PowerDelivery בהספק של עד 60 ואט וכן שני חריצי קריאת כרטיסי זיכרון, אחד בגודל SD מלא ואחד בגודל microSD.

האם זה יספיק? לא בטוח, אבל אפשר לשרשר, וזה עדיין יותר טוב מחוסר מוחלט. המחיר: 279 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים