תוכן שיווקי

זברה טכנולוגיות משיקה שירות ענן מבוסס AI לשיפור ביצועי הרשתות

16/02/2021 12:35

זברה טכנולוגיות, שמייצגת ומפיצה פתרונות של יצרניות מתחומי התקשורת והגנת הסייבר, השיקה באחרונה את ZebraCloud AI Driven Networks as a Service – שירות ענן מנוהל לשיפור ביצועי רשתות ארגוניות באמצעות בינה מלאכותית. השירות החדש מבוסס על פתרונות ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), שותפה עסקית של זברה, והוא מהווה חלק מפלטפורמת הענן הפרטי ZebraCloud Managed Services, שכוללת מגוון רחב של שירותים מנוהלים וסל של פתרונות מובילים בתחומי התקשורת והגנת הסייבר.

השירות החדש מספק פתרון תקשורת מלא, המבוסס על מנוע ה-AI העשיר של MIST מבית ג'וניפר נטוורקס. הוא כולל פתרון מיתוג, ניתוב ושירותי אינטרנט אלחוטי, הכוללים מערכת ניהול חזקה אחת, בעלת אוטומציה מלאה ולמידת מכונה מתקדמת, שמאפשרים לרשת לזהות תקלות מבעוד מועד ולהביא לפתרון שלהן בצורה אוטונומית ומהירה. כך, השירות מאפשר להביא לחיסכון ניכר בעלויות התפעול של הרשתות הארגוניות, ולחוויית משתמש גבוהה ומדידה – והכול במודל תוכנה כשירות (SaaS), בתשלום חודשי לפי צריכה ובגמישות מוחלטת לגידול או לקיטון.

לימוד אקטיבי של הרשת

עופר פז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של זברה טכנולוגיות, ציין כי "מדובר בפתרון המצוי בקצה הגבוה של השוק, שהותאם לשירות SaaS ולצרכים של ארגוני SMB ו-SME. השירות הזה מנטר באופן עצמאי את הרשת, מזהה תקלות או צווארי בקבוק ובזמן אמת דואג לחוויית משתמש אופטימלית, תוך שיפור תמידי של ביצועי הרשת על ידי לימוד אקטיבי שלה. הפתרון מאפשר לנטר את חוויית המשתמש עם אפס תפעול ואפס תקורה ניהולית, ומיועד לארגונים שחסרים משאבים לניהול רציף של הרשת, או כאלה הזקוקים לטייב את המערך הקיים אצלם".

"השירות החדש משתלב בפלטפורמת הענן הפרטי שאותה השקנו בשנה האחרונה", הוסיף פז, "והוא מסתמך על פתרון מבית ג'וניפר נטוורקס, שאנחנו מפיצים שלה בישראל מזה 12 שנים. לאורך השנים בנינו התמחות סביב פתרונות ג'וניפר נטוורקס, הכוללת גוף שירותי מומחה ומערך הדרכה שעוסק בפתרונות אלה. כעת אנחנו רותמים את הניסיון הרחב ומנגישים לשוק שירות ענן מתקדם, המבוסס על פתרונות ג'וניפר נטוורקס, שמאפשרים לארגונים מכל הסוגים ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת מסוגה".

גילרון צארום, מנהל שותפים בג'וניפר נטוורקס ישראל, קפריסין יוון ומלטה, אמר כי "שירות זה מספק פתרון תקשורת מלא המבוסס על מנוע ה-AI העשיר של MIST – פתרון המדורג על ידי גרטנר כמוביל בתחום החוטי והאלחוטי (Wired & Wireless). השירות כולל פתרונות מיתוג, ניתוב ושירותי אינטרנט אלחוטי, לרבות מערכת ניהול אחת בעלת אוטומציה מלאה ולמידת מכונה, שמאפשרים לרשת לזהות תקלות מבעוד מועד ולהביא לפתרון התקלה בדקות ספורות. דבר זה מביא לחיסכון מהותי בעלויות התפעול ובמקביל, מאפשר לאמוד את חווית המשתמש בדרך לחוויית גלישה מובטחת".

צארום הוסיף כי "השירות מיועד להעניק פלטפורמת צריכה למשווקים של זברה ולספק ללקוחותיהם את שירותי הרשת והאינטרנט האלחוטי עם מקסימום איכויות, במודל תשלום חודשי גמיש ונוח וללא צורך בהשקעת משאבים רבים".

הוא סיכם באמרו כי "זברה טכנולוגיות הינה שותף אסטרטגי שלנו. החברה מוסמכת בתכנית השותפים JDA (ר"ת Juniper Distributor Accelerator) ואנחנו גאים ביכולות שהיא מביאה לשוק הישראלי".

הצעת ערך למפיצים ומשווקים

בזברה טכנולוגיות מוסיפים שהשירות החדש מאפשר למאות משווקים ולקוחות בשוק הישראלי לפתוח קו עסקי חדש המבוסס על שירות ענן. אותם משווקים ולקוחות מקבלים פתרונות מתקדמים, שעד היום היו נגישים בעיקר לארגונים גדולים, ומודל הענן מאפשר להם להנגיש את השירות לעסקים וארגונים כמעט מכל גודל שיש להם תשתיות רשת עסקית, ולעשות זאת מבלי לבצע התקנות או לנהל את השירות ברמה היומיומית.

פז סיכם באמרו כי "השירות מנוהל על ידי זברה, הטכנולוגיה מגיעה מבית ג'וניפר נטוורקס והמשווק שניצב מול הלקוח מקבל כלי קריטי שמאפשר לו להביא ערך מוסף ללקוחותיו, פותח לו ערוצים עסקיים חדשים ותואם את הטרנד של מעבר לעולמות השירותים והענן".

לקבלת פרטים נוספים על הפתרון החדש לחצו כאן.

לאתר זברה טכנולוגיות לחצו כאן.

אירועים קרובים