היו"ר החדש של בזק: גיל שרון

היום (ד') אישר דירקטוריון החברה את מינויו, ובמסגרתו יכהן כיו"ר דירקטוריון בזק והחברות הבנות שלה פלאפון, Yes, בזק בינלאומי, וואלה ובזק אונליין ● שרון: "זוהי סגירת מעגל עבורי לחזור לקבוצת בזק ולעמוד בראשה, לאחר שהייתי במשך כ-14 שנים חלק מהקבוצה, מתוכן 10 שנים כמנכ"ל פלאפון"

גיל שרון, יו"ר קבוצת בזק.

גיל שרון מונה ליו"ר בזק וליו"ר החברות הבנות שלה פלאפון, Yes, בזק בינלאומי, וואלה ובזק אונליין, זאת לאחר שהיום (ד') אישר דירקטוריון החברה את מינויו. שרון ייכנס לתפקידו במהלך החודש הקרוב. שרון יחליף את שלמה רודב, שעזב את התפקיד באחרונה על רקע חילוקי דעות עם בעלי השליטה בבזק, קרן סרצ'לייט.

לשרון ניסיון של יותר מ-28 שנים בתפקידים בכירים ומגוונים בענף התקשורת, בין היתר כמנכ"ל פלאפון במשך 10 שנים, וכן עד לאחרונה כיו"ר ומנכ"ל גולן טלקום.

שרון (56) הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

"זוהי סגירת מעגל עבורי לחזור לקבוצת בזק ולעמוד בראשה, לאחר שהייתי במשך כ-14 שנים חלק מהקבוצה מתוכן 10 שנים כמנכ"ל פלאפון", אמר שרון לאחר המינוי. "בזק הינה קבוצת התקשורת הגדולה והמשמעותית בישראל, ואני גאה על הזכות שניתנת לי לעמוד בראשה ולהובילה קדימה. קבוצת בזק עומדת בפתחו של עידן חדש, במסגרתו תצעיד את מדינת ישראל לקפיצת מדרגה בתחום האינטרנט המהיר עם השקת רשתות תקשורת אולטרה מהירות – רשת סיבים אופטיים, ורשת דור 5 סלולרית".

יושב הראש הזמני של בזק, דוד גרנות, מסר בעקבות המינוי, כי ״גיל שרון מגיע עם היכרות מעמיקה של שוק התקשורת הישראלי בכלל ובזק בפרט. ניסיונו יסייע לקבוצה לבצע את קפיצת המדרגה המשמעותית העומדת לפתחה בתחום התשתיות, תוך התאמת פעילותה לעידן התלכדות השירותים. דירקטוריון החברה מאחל לגיל הצלחה רבה בתפקיד ומשוכנע כי יחד עם מנכ״לי החברות, קבוצת בזק תמשיך להוביל את שוק התקשורת בישראל״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים