תוכן שיווקי

ג'וניפר תספק לדויטשה טלקום SD-WAN מנוהל – לטובת הלקוחות הארגוניים

04/05/2020 16:04
ג'וניפר נטוורקס. צילום: יח"צ

ג'וניפר נטוורקס תשתף פעולה עם T-Systems של ענקית התקשורת דויטשה טלקום לטובת בניית ואספקת תשתית SD-WAN מנוהל, כחלק מפתרונות קצה לקצה שהחברה הגרמנית מציעה לחברות עם דרישות קישוריות רשת מורכבת.

בעזרת הצעת שירות זה, T-Systems תציע ללקוחותיה קישור רשתות ארגוניות מודרניות עם פלטפורמה מאובטחת ומנוהלת לאספקת יישומי מולטי קלאוד, וכן אספקת שירותים רגילים כשירותי SD-WAN, תחת השם Smart SD-WAN.

Smart SD-WAN, שמופעל באמצעות פלטפורמת ג'וניפר, מהווה אבן דרך בתשתית רשת מאובטחת מתקדמת, שכשלעצמה מהווה הבסיס של אסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית של T-Systems.

לאחר שכבר הבטיחה מותג תחבורה אירופי גדול כלקוח דגל עבור שירותים אלה, T-Systems מצפה שההצעה שלה תהיה אטרקטיבית למגוון רחב של ארגונים נוספים. בסופו של דבר, החברה מחויבת לעזור ללקוחות הארגוניים שלה לנווט את הטרנספורמציה הדיגיטלית על ידי הפחתת המורכבות, ניהול העלויות בצורה יעילה והגדלת יכולות אבטחת המידע. יתר על כן, היא מאפשרת ללקוחותיה נראות רשתית גבוהה כנכס עסקי ליבה ועוזרת להם להשיג את יעדיהם הדיגיטליים ביתר קלות.

המוצרים של ג'וניפר שנכללים בהצעה

על מנת לאפשר הצעה חדשה זו, T-Systems שילבה מגוון מוצרים של ג'וניפר, הכוללים:

  • Contrail Service Orchestration – פלטפורמת תוכנה בעלת יכולות גידול לריבוי משתמשים, שמציעה ניהול קישוריות סניפים אוטומטית ומאפשרת ל-T-Systems שיפור אספקת שירותי הרשת, אמינות וגמישות תוך הרחבת נראות על פני רשת מרובת עננים (מולטי קלאוד).
  • SRX Series Security Gateways – סדרת מוצרי פיירוול המאפשרת הגנה מתקדמת נגד איומים מוכרים ובלתי מוכרים.
  • NFX Series Network Services Platform – מוצר אבטחה תקשורתי משולב שרת, ש-T-Systems יכולה באמצעותו לבנות ולספק בקלות שירותי ערך מוסף ללקוחותיה.
  • vSRX Virtual Firewalls – אלה מציעים את אותן יכולות של סדרת מוצרי הפיירוול הפיזי SRX, אך באופן וירטואלי, לאספקת שירותי אבטחת מידע הניתנים להרחבה, כדי לאפשר ל-T-Systems להוסיף אתרי ענן במסגרת שירותי SD-WAN מקצה לקצה מרובי עננים.
  • תשתיות ג'וניפר פועלות על גבי מערכת ההפעלה Junos, עם חוויית Junos אופטימלית למודולריות, קוד פתוח ויכולות תכנות, הנדרשים לעידן הענן החדש ברשתות. בהיותה בנויה לאמינות, אבטחת מידע וגמישות, Junos מאפשרת אוטומציה של תפעול הרשת תוך הרחבת יעילות התפעול.
    ● חבילת Connected Security מקיפה, שכוללת אימות פיירוול משתמש, אבטחת יישומים, ניהול סיכונים אחיד וכן איתור חדירה ומערכות הגנה, לחיזוק הגנות הרשת. האבטחה המקושרת (Connected Security) של ג'וניפר מאפשרת יכולות וזמינות לכל אורך הרשת, להגנה אוטומטית על המשתמשים והמידע.

"חיבוריות מותאמת אישית – פקטור הצלחה בסיסי לדיגיטליזציה"

"מנקודת המבט שלנו, חיבוריות מותאמת אישית הינה פקטור הצלחה בסיסי לדיגיטליזציה והצלחה עסקית של לקוחותינו. בעזרת העבודה המשותפת עם ג'וניפר אנחנו יכולים לספק ללקוחות הארגוניים שלנו תשתית מקצה לקצה בהתאם לדרישות השוק, התומכת באתגרי הדיגיטליזציה ומקטינה את המורכבות בתוך הרשת. הפתרונות החדשניים של ג'וניפר מאפשרים לנו להציע פתרונות טכניים ופיננסיים מותאמים עם שירותים גמישים ודינמיים מאוד", אמר עאדל אל סלח, חבר בצוות ההנהלה של דויטשה טלקום ומנכ"ל T-Systems.

"כשותף ותיק של ג'וניפר, הבחירה של T-Systems להציע את פתרון ה-SD-WAN החדש שלה על בסיס הטכנולוגיה שלנו מחזק את שיתוף הפעולה בינינו. הפתרונות שהחברה אימצה מאפשרים לה לספק אירוח של שירותים מאובטחים ויכולות לארגונים ולפשט את ההתקנה, התפעול והתחזוקה של הרשת. השילוב בין שירותי ענן ורשתות מוגדרות תוכנה יוצר הזדמנות אסטרטגית לספקים כמו T-Systems לבדל את עצמם בשוק בכך שהם מתייחסים למורכבות הרשת שמולה מתמודדים הלקוחות שלהם, וג'וניפר שם על מנת לסייע להם להשיג מטרה זו", ציין רמי רחים, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס.

למידע נוסף

Case Study: Data Consolidation & Modernization Bolster T-Systems’ IT Services Delivery.

עקבו אחרי ג'וניפר נטוורקס אונליין – בעמודי הפייסבוק, הטוויטר והלינקדאין.

J-Net – הבלוגים והקהילה של ג'וניפר.

אירועים קרובים