ג'ייסון גרינבלט, לשעבר שליח טראמפ למזה"ת, מצטרף ל-OurCrowd כשותף

גרינבלט יתמקד בבניית קשרים בין OurCrowd, שהמטה שלה בירושלים, לאזור ● לדבריו, עבודתו עם החברה מבוצעת תוך מחויבות ל-"יצירת מזרח תיכון 2.0"

ג'ייסון גרינבלט - לשעבר עוזר לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שותף חדש באאורקראוד. צילום: יח"צ

אאורקראוד, פלטפורמה גלובלית ממוצא ירושלמי העוסקת בהשקעות במיזמי מימון המונים ומשקיעת הון סיכון מובילה בישראל, הודיעה היום שג'ייסון גרינבלט – לשעבר עוזר לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, נציג מיוחד למשאים ומתנים בינלאומיים ושליח הממשל האמריקני למזרח התיכון – יצטרף אל החברה כשותף, עם אחריות לבניית קשרים עם האזור.

"יחד עם אאורקראוד אני מחויב לעזור ביצירת מזרח תיכון 2.0, שעוצמתו ואנרגייתו יכולות להניע את האזור ואת העולם לעתיד הרבה יותר בהיר. כשותף באאורקראוד אמשיך לבנות מערכות יחסים בין ישראל לשכנותיה באזור, לעבוד על מה שנראה בעבר בלתי אפשרי, בניית גשר כלכלי לשלום יחדיו", כך אמר גרינבלט על הצטרפותו לחברה ותפקידו החדש.

שיתוף פעולה כלכלי – עשוי להביא לקירוב לבבות במזרח התיכון

גרינבלט – עורך דין יהודי-אמריקני – ייעץ לטראמפ בנושא ישראל והיה מאדריכלי "תכנית המאה" שהתפרסמה באחרונה ומציעה מודל לשלום ישראלי-פלסטיני. הוא פרש מתפקידו זה ב-5 בספטמבר 2019. 

"אני שמח להצטרף לאאורקראוד ולעזור להביא את המשימה שלה לדמוקרטיזציה של השקעות הון סיכון אל המזרח התיכון הרחב יותר, לעזור לסטארט-אפים לפתור בעיות דחופות בטכנולוגיות רפואיות, בנות קיימא וטכנולוגיות סייבר, ולקשר אותם למשקיעים שהם צריכים בכדי לממש רעיונותיהם החדשניים", אמר גרינבלט.

גרינבלט היה נואם מרכזי בוועידת המשקיעים העולמית של OurCrowd שנערכה החודש, והעביר בדבריו, מהם ניתן להתרשם מהסרטון שהועלה ליוטיוב, מסר של תקווה כי שיתוף פעולה כלכלי יכול להביא לקירוב לבבות בין ישראלים, פלסטינים והמזרח התיכון הרחב.

"ביליתי את זמני לאחרונה בטיפול בבעיה שרבים האמינו שהיא (פתרונה – ג"פ) בלתי אפשרית. יש מי שמסתכל על בעיה בלתי אפשרית ופשוט לא יכול לראות מעבר אליה. ויש כאלה, כמו אאורקראוד, המשקיעים שלה וחברות הפורטפוליו שלה, שמסתכלים על בעיה ולא רואים אי-אפשרות, אלא הזדמנות שאפשר לטפל בה ביישום משאבים, כישרון, כושר המצאה ומסירות", כך אמר גרינבלט.

הגיע הזמן להפרחת יונת השלום. מזרח תיכון 2.0. צילום אילוסטרציה: BigStock

הגיע הזמן להפרחת יונת השלום. מזרח תיכון 2.0. צילום אילוסטרציה: BigStock

גם הפלסטינאים רוצים מובילאיי

"אני זוכר", סיפר, "שביקרתי ברמאללה בשנת 2015, קצת אחרי שאינטל רכשה את מובילאיי תמורת 15 מיליארד דולר. לעולם לא אשכח את יזם ההיי-טק הפלסטיני הצעיר שאמר לי: 'בבקשה ג'ייסון, עזור לנו הפלסטינים ללמוד לבנות ולמכור מובילאיים משלנו'. הנס של הסטארט-אפ ניישן ישראל, הכמות הלא פרופורציונלית של טכנולוגיות משבשות ואירועי יצירת עושר שיצאו מישראל, הוא מודל חיקוי למדינות אחרות. ישראל מהווה אור לכל האזור, בכך שהיא מאפשרת לסוג זה של חשיבה חדשנית להתפשט לרווחת כולם", אמר.

"על ידי עבודה משותפת על השקעות, חדשנות וטכנולוגיה, ישראל ושכנותיה יכולים ביחד לספק אנרגיה עוצמתית חדשה לאזור", אמר.

"המטרה שלי היא לשפר את החיים ולעזור לאנשים לשגשג בכל המזרח התיכון, לחבר את האזור הזה ולפתוח את הפוטנציאל המדהים שלו. כל מדינה באזור זה יכולה להיות חלק מתנועה זו. כל חברה – פלסטינית, ישראלית, ירדנית, מצרית, סעודית, אמירית, קטרית, עומאנית, בחריינית, כווייתית ועוד – יכולה להיות חלק מתנועה זו. ביחד, אנו יכולים לעזור לשנות את האזור הזה ולבנות עתיד חדש היום, לכל עמי המזרח התיכון. אני מצפה לצאת למסע מאתגר ומרגש זה עם ג'ון מדבד ושאר הצוות המוכשר באאורקראוד".

מייסד ומנכ"ל הקרן, מדבד, אמר כי "אנו שמחים לקבל את פני ג'ייסון גרינבלט לצוות OurCrowd. הוא לא רק בעל חזון המציין את הדרך לעתיד בהיר יותר עבור האזור כולו, אלא הוא מישהו שגורם לדברים לקרות. יחד עם ג'ייסון אנו מצפים לפתוח עולם חדש של הזדמנויות לתיק ההולך וגדל שלנו של 200+ חברות ו-20 קרנות. זה הולך להיות מסע מדהים יחד' ואנחנו מצפים להגשים חלומות בלתי אפשריים מהעבר לשיתוף פעולה כלכלי וטכנולוגי אזורי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים