עליבאבא מצטרפת למאבק בנגיף הקורונה ופונה לספקי ציוד רפואי בישראל

הקבוצה הסינית מקימה פלטפורמה לאספקה ישירה של ציוד רפואי מכל העולם לצוותי הרפואה הנאבקים בנגיף הקורונה בסין ● תממן את עלויות הציוד שיירכש מספקים, באמצעות קרן שהקימה בשווי של יותר מ-140 מיליון דולר

משבר הקורונה. צילום אילוסטרציה: BigStock

קבוצת עליבאבא, הבעלים של ענקית המסחר עלי אקספרס, הודיעה ביום ה' כי היא משיקה פלטפורמה אשר תסייע באספקה מואצת של ציוד רפואי דחוף, על ידי חיבור ישיר בין ספקי ציוד רפואי ברחבי העולם לבין צוותי רפואה הנמצאים במוקד התפרצות נגיף הקורונה.

עליבאבא אף מכריזה על קרן ייעודית, בהיקף מיליארד יואן סיני, שהם יותר מ-140 מיליון דולר, אשר הוקמה ב-25 בינואר, יומיים לאחר הטלת ההסגר על מוקד התפרצות הנגיף בעיר ווהאן. הקרן תשמש לרכישת ציוד רפואי חיוני מספקיות בכל העולם, כולל ישראל, ואספקתו לצוותי הרפואה בוואהן ובערים נוספות שנפגעו מהנגיף.

צילום מסך של עמוד מהיוזמה. צילום: קבוצת עליבאבא

צילום מסך של עמוד מהיוזמה. צילום: קבוצת עליבאבא

עליבאבא השתמשה ביכולותיה הטכנולוגיות וניסיונה בתחום המסחר המקוון להקמת אתר ייעודי, אשר ישמש כפלטפורמת המנגישה את המידע לספקים, גדולים כקטנים, בכל העולם. הקבוצה תפרסם את המפרטים של הציוד הרפואי הנחוץ – לרבות הסוגים, הדגמים וכמויות המוצרים – וזאת על סמך מידע שנאסף מבתי החולים והרשויות המקומיות. באמצעות הפלטפורמה, הספקים יוכלו להעביר מידע על המוצרים שנמצאים ברשותם, ולאחר תהליך של אישור הספק והסחורה, תחל עליבאבא בתהליך הרכש. המוצרים שיירכשו באמצעות הפלטפורמה, יסופקו לבתי החולים על בסיס רמת דחיפות ועדיפות.

החברה מתחייבת לאספקה מהירה ובטוחה, ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מרכזי הפצה לוגיסטיים בעולם, על מנת לספק פתרונות שילוח יעילים ומתוזמנים היטב. קייניאו, החטיבה הלוגיסטית של עליבאבא, השיקה את מיזם "הערוץ הירוק", אשר יחד עם גורמי תעשייה בסין, ומחוצה לה, יבטיח משלוח מואץ של הציוד.

במכתב שהפיצה החברה לספקי ציוד רפואי בכל העולם, כולל בארץ, נכתב כי עם סיום חופשת ראש השנה הסיני, הציפייה היא לכמות גדולה של אנשים שחוזרים למקום עבודתם. זאת, על רקע המאבק בוירוס הקורונה אשר נמצא בשלב קריטי. במכתב מפורט, בין היתר, הציוד הנדרש אשר כולל מסכות הגנה (רפואיות ורגילות), חליפות הגנה, כפפות ומשקפיים להגנה על הצוותים הרפואיים, ועוד.

יצוין כי החל מה-3 בפברואר, עליבאבא כבר סיפקה ציוד רפואי שהגיע מ-15 מדינות – כולל סחורות שנרכשו ונתרמו באופן עצמאי – ל-18 בתי חולים במחוזות הוביי, ג'גיאנג ואנחוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים