ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדאין, פורש מתפקידו

הפרישה באה אחרי כ-11 שנים בהובלת החברה, ווויינר ישאר בלינקדאין בתפקיד היו"ר בפועל ● ריאן רוסלנסקי, סגן נשיא בכיר למוצר, יתפוס את מקומו מיוני, כשאת תפקידו של רוסלנסקי יאייש הישראלי תומר כהן, ראש תחום המוצר בחברה עד כה

ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדאין הפורש. צילום: וויקיפדיה

ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדאין, פורש מתפקידו ויהפוך ליו"ר בפועל של החברה, אחרי שהוביל את הרשת החברתית מזה 11 שנים. ריאן רוסלנסקי, סגן נשיא בכיר למוצר, יהפוך למנכ"ל החל מה-1 ביוני.

לכשיישב על כס המנכ"לות, תפקיד ראש תחום המוצר בלינקדאין יעבור אל הישראלי תומר כהן, כיום סגן נשיא לפתרונות שיווק בלינקדאין. "תומר הוביל את מוצר פתרונות השיווק שלנו במהלך תקופה של הכנסות שיא, בזמן שהוא המשיך להיות העסק הצומח ביותר שלו בקנה מידה", כתב ויינר.

וויינר אמר כי התזמון לפרישה מרגיש נכון באופן אישי ומקצועי, במיוחד כשיש לו יורש נכון. לדבריו, הוא רואה את תפקידו החדש זהה לזה של מייסד לינקדאין, רייד הופמן, שעזר לו לנהל את השירות בתחילת הדרך. "הוא היה שם כדי להבטיח שאצליח," אמר וויינר בסרטון שפרסם על ידי לינקדאין. "אז אני רוצה לשכפל את התהליך הזה".

רוסלנסקי נמצא בלינקדאין יותר מעשר שנים. כשיהפוך למנכ"ל, הוא ידווח למנכ"ל החבהר האם, מיקרוסופט, סאטיה נדאלה, ויצטרף לצוות ההנהגה הבכיר של מיקרוסופט.

לינקדאין. צילום: BigStock

לינקדאין. צילום: BigStock

הצלחה מוכחת ומדידה בניהול השירות

LinkedIn מתגאה כיום בכ-675 מיליון חברים. כשוויינר החל את דרכו בהובלתה, בשנת 2008, היו לה "רק" 33 מיליון חברים.

מיקרוסופט רכשה את לינקדאין תמורת 26 מיליארד דולר ב-2016, במה שהיה ונותר הרכישה הגדולה ביותר שלה עד כה. ההכנסות השנתיות של לינקדאין עמדו על 6.8 מיליארד דולר בשנה הכספית שהסתיימה ביוני – עלייה של 28% לעומת שנת הכספים הקודמת. הנתח הזה מייצג 5.4% מסך ההכנסות של החברה האם שלה, מיקרוסופט.

לינקדאין – רשת חברתית לעובדים ולמחפשי עבודה, שמגייסים משתמשים בה בכדי למצוא שכירים חדשים – מאפשרת לחבריה לשתף את קורות חייהם, לחפש מקומות עבודה ולהתעדכן בתחומי הקריירה עם המגמות והחדשות האחרונות. הגרסה הבסיסית של השירות היא חינמית, אך מי שמעוניין בהרחבתו עם תכונות אחרות יאלץ לשלם בעוברן.

לא ברור בדיוק איך יראה המודל העסקי של החברה בהמשך הדרך, אולם המנכ"ל העתידי רוסלנסקי הבטיח כי ההעדפה של לינקדאין לשרת את אנשי המקצוע ברחבי העולם לא תשתנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים