דיגיטל אלמנט מקימה נציגות בישראל

החברה מספקת IP Geolocation, נתונים ושירותים של מיקוד גיאוגרפי גלובלי ● אילן סגלמן, מנהל פיתוח עסקי, ישראל: "נשקיע בארץ משאבים רבים, כי צומחת כאן התעשייה העתידית שנמצאת בליבה העסקית שלנו"

אילן סגלמן, מנהל הפיתוח העסקי, דיגיטל אלמנט ישראל. צילום: יח"צ

מידע מבוסס מיקום גיאוגרפי הפך בשנים האחרונות לכלי משמעותי בידי חברות המעוניינות לספק מידע עדכני  ללקוחות הקצה, בהתאמה אישית. דיגיטל אלמנט הגתה כבר בסוף המילניום הקודם, ב-1999, את התפישה הזו, המכונה IP Geolocation – אספקת מידע ונתונים על בסיס כתובות IP. בימים אלו היא פותחת נציגות בישראל.

Geo Targeting. אילוסטרציה: BigStock

Geo Targeting. אילוסטרציה: BigStock

"כאן צומחת התעשייה העתידית של התחומים שנמצאים בליבה העסקית שלנו" 

"החברה רואה בישראל שוק אסטרטגי ומתכוונת להשקיע בישראל משאבים ומאמצים רבים", אמר אילן סגלמן, מנהל הפיתוח העסקי של דיגיטל אלמנט בישראל, "כאן צומחת התעשייה העתידית של התחומים שנמצאים בליבה העסקית שלנו".

לקוחות החברה מגיעים מכלל מגזרי התעשייה: אד-טק, אי-קומרס, טרבלטק, פינטק, טכנולוגיות פרסום, קמעונאות, אבטחת מידע ומחקר. יש לה לקוחות שהן חברות בתחילת דרכן, וגם מהחברות הגדולות והמובילות בעולם: לקוחות במגזר הממשלתי, בגופי אכיפת חוק, בגופי שידור ועוד. בין הלקוחות ניתן למנות את BBC, קלטורה, CNN, האינטרפול, פייסבוק, לינקדאין, הוּלוּ, סיילספורס ופינטרסט.

לדברי סגלמן, "הידע שאנחנו מספקים מאפשר לארגונים לבצע לוקליזציה של תוכן בהתאם למיקום מדויק של כתובת ה-IP – ולמנף את הידע הזה למטרות העסקיות שלהם. כל גוף רוצה לדעת מהיכן נכנסו לאתר, או לאפליקציה שלו – בין אם לצרכי פרסום, מחקר, שליטה ובקרה, או לצרכים אחרים".

"אחד מקהלי היעד המרכזיים שלנו הוא ארגונים מעולם האד-טק", אמר סגלמן, "חברות דוגמת

MediaMath, Teads.tv, Turn ו-אינמובי, עושות שימוש בנתונים שאנו מספקים, על מנת לבצע טירגוט גיאוגרפי לתוכן ולפרסום. מעבר לצרכי פרסום ומיקוד תוכן, חברות משתמשות במידע שאנו מספקים לניהול זכויות יוצרים דיגיטליות, ביניהן רשת דיסקברי, BBC, ו-פראנס טי.וי. – להתאמת תוכן לרגולציה, אנליטיקה, זיהוי התחברות חשודה, ולמניעת הונאות". לקוחות נוספים הם למשל אוגילבי ו-וובטרנדס.

הוא ציין כי "חברות VOD משתמשות בנתוני הפרוקסי שלנו, כדי למנוע עקיפת מערכות. ישנם תכנים שאסור, או שלא מקובל, לפרסם מסיבות חברתיות, דוגמת תרופות, קנביס, הימורים ועוד. המידע שאנחנו מספקים יכול לאפשר ללקוח לחסום כניסת משתמשים מעיר מסוימת, או שהחברה יכולה להתאים את התוכן המוצג לחוקים או למנהגים באזור ממנו מגיע הלקוח".

גם חברות אבטחה משתמשות במידע

"בעולם אבטחת המידע", ציין, "המידע שלנו משמש לביצוע הצלבות מידע. לדוגמה, אם משתמש מסוים מוצהר שהגיע מישראל, אך רואים שבפועל התחבר לרשת מברזיל, נדלקת נורה אדומה. המידע שאנחנו מספקים מאפשר גם לדעת אם המשתמש נכנס מפרוקסי מסוים ,ומאפשר לקבל מידע גם אודות ספק הפרוקסי".

"דיגיטל אלמנט", אמר סגלמן, "יודעת לאתר 99.999% מכתובות ה-IP בעולם. אנחנו מדויקים ברמה של 97% ברזולוציה של עיר, ברמה גלובלית. אנחנו יודעים להתמודד עם נפחי תעבורה מאד גבוהים, יותר מ-35,000 קריאות לשנייה. השילוב הזה מייצר דיוק ברמה גבוהה, של מיקום באזור גיאוגרפי מצומצם ככל האפשר. המתחרים שלנו מגיעים לפחות כתובות IP, והדיוק שלהם לוקה בחסר, כשמדובר בדיוק ברמת עיר, או בכניסות המגיעות מאזורים 'מאתגרים', כגון מזרח אירופה, המזרח הרחוק ודרום אמריקה".

לדבריו, "אנו מסוגלים לזהות את המיקום, ספק שירותי האינטרנט, מהירות החיבור, ספק השירותים הסלולריים, שם הארגון וסוג הפרוקסי של הצרכן – בלא זיהוי אישי של המשתמש. נתוני IP מדויקים ומפורטים משמשים כדי לסייע במיקוד גיאוגרפי עצמאי, ובשילוב עם גורמים אחרים, כגון מגדר, כוונת רכישה ונתונים היסטוריים, מאפשרים ללקוחות ליצור פרופילי מיקוד מדויקים הרבה יותר. נוסף על כך, נתוני פרוקסי מסייעים במאבק בהונאות קליקים".

בהתייחסו לתחומי הרגולציה והשמירה על פרטיות, ציין סגלמן כי "המידע שאנו אוספים ומייצרים הוא נקי לחלוטין. הוא לא מצריך אישור צד לקוח או התקנת קוקי'ז. הוא עומד בכל הרגולציות הבינלאומיות לשמירה על פרטיות, דוגמת GDPR. טכנולוגית ה-trace route שלנו מספקת גישה, בזמן אמת, למודיעין גיאוגרפי אמין ומדויק – מבלי לפגוע בפרטיות של משתמשי האינטרנט".

"ישראל היא שוק מאד אסטרטגי עבור החברה", סיכם סגלמן, "נרחיב את הפעילות במגזרי התעשייה שברובם אנחנו כבר נמצאים, וגם נחדור לתחומים נוספים. אנחנו רוצים להגיע לכל גוף שיכול לעשות שימוש עסקי במידע גיאוגרפי על תעבורת הרשת, על מנת לבנות תובנות לצרכי תוכן, פרסום, מחקר, אבטחה – או כל צורך עסקי אחר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים