"ארגונים נדרשים לקדם את אסטרטגיית סביבת העבודה הדיגיטלית שלהם"

כך אמר משה בריק, מנהל שותפי OEM במיקרוסופט ישראל, שדיבר בכנס של דל טכנולוגיות אתמול (ב'), והוסיף וסיפר ש"אנו עושים זאת באמצעות שותפויות, אשר מאפשרות להם לנצל את שירותי הענן של מיקרוסופט, Azure, תוך שימוש בטכנולוגיות של דל"

משה בריק, מנהל שותפי OEM, מיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור

"אנו מתמקדים ביכולת לאפשר ללקוחות את מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. אנו עושים זאת באמצעות שותפויות, אשר מאפשרות להם לנצל את שירותי הענן של מיקרוסופט, Azure, תוך שימוש בטכנולוגיות של דל", כך אמר משה בריק, מנהל שותפי OEM, מיקרוסופט ישראל.

בריק דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של דל טכנולוגיות. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ב') בהשתתפות עשרות משותפי דל.

לדברי בריק, "שתי החברות מציעות ללקוחות הארגוניים שרתים של דל, המריצים את מערכת ההפעלה Windows Server 2019 – יחד עם טכנולוגיות דל. בדרך זו אנו מספקים ללקוחות הארגוניים המשותפים של שתי החברות חוויית ענן משולבת ופתרונות עבודה דיגיטליים. זאת, על מנת לפתוח להם הזדמנויות עסקיות חדשות ולענות על הצרכים המתפתחים שלהם". בריק הוסיף כי "לפני כמה חודשים העמקנו את שיתוף הפעולה שלנו עם דל. כך, יחד, אנו מציעים לארגונים ערך רב יותר, עם גמישות רבה יותר. זאת, לטובת ההאצה של מסע הענן ההיברידי והשינוי הדיגיטלי של העסק שלהם".

"הענן", אמר בריק, "הפך להיות יכולת בסיסית, אשר מאפשרת לארגונים להתקדם במהירות לעבר היעדים העסקיים שלהם. עם הגמישות של הענן, יכולות האבטחה המשופרות, התפוקתיות, החיסכון בעלויות ועוד – ארגונים מנצלים את היתרונות הרבים הגלומים בו. היתרונות הללו מאפשרים לארגונים לממש בצורה טובה יותר את הפוטנציאל הטכנולוגי הגלום בנושאים כמו בינה מלאכותית ואינטרנט של הדברים. באמצעות שיתוף פעולה זה, נספק לארגונים פתרונות פתוחים יותר, גמישים וניתנים להרחבה".

"במסגרת המעבר לענן", אמר בריק, "ברור לכל כי לא את כל דרישות המחשוב ניתן להעביר לענן. פה, מיקרוסופט, יחד עם שותפותיה, מספקת ללקוחות הארגוניים פתרונות היברידיים, ומאפשרת להם לבחור: איך מתי וכמה להעביר לענן, לפי צרכי הלקוח".

בריק סיים בציינו כי "בינואר 2020 מסתיימת התמיכה של מיקרוסופט ב-Windows Server 2008 – זה הזמן להחליף למערכות חדשות של דל, עם מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, Windows server 2019".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים