אפיק גיימס תובעת עובד לשעבר שלה בשל הדלפת מידע על Fortnite 2

עובד לשעבר בחברת המשחקים חשף פרטים על המאפיינים החדשים של גירסת המשחק החדשה, וכעת תובעת אותו החברה בטענה כי הפר הסכם אי גילוי ואף פגע בהכנסותיה

הכל סביב הרכישות בתוכו. פורטנייט. צילום: אפיק גיימז

מתברר שבחברת המשחקים אפיק גיימס לא ממש אהבו את חשיפת הפרטים המוקדמת על העונה החדשה של משחק הדגל שלהם Fortnite 2. כזכור, עוד לפני היציאה לדרך בפועל פורסמו ברשת פרטים על המאפיינים החדשים שיציע המשחק, כולל שיטת הניקוד החדשה וכולל תכונות, כמו נשיאת פצועים, שימוש משותף בסירות תקיפה, בריכות ומפלי מים ועוד.

החשיפה הזאת הייתה מעבר למה שהציגה החברה עצמה בקדימונים, ועכשיו היא מתכוונת לתבוע את המחיר, תרתי משמע, מרונלד סקייס, עובד לשעבר שלה שהדליף את הפרטים הללו לרשת.

התביעה האזרחית הוגשה בבית המשפט המחוזי של המחוז המזרחי בצפון קרולינה. לפי התביעה מתברר שסקייס היה אחד מבוחני חוויית המשתמש של המשחק החדש, כך שהוא זכה בהתאם לכעך לשחק ב-Fortnite 2 זמן רב לפני שהוא שוחרר בפועל. הוא צייץ בחשבון הטוויטר הפרטי שלו על כך שהוא בודק את המשחק, ושהוא יודע מהם המאפיינים החדשים, ולאחר מכן פתח חשבון נוסף באמצעותו הדליף פרטים על המפה החדשה ועוד. הטענה של אפיק היא שסקייס הפר בכך את החתימה שלו על הסכם אי גילוי.

למעשה באפיק טוענים שההדלפות של סקייס פגעו במשחק בפועל מכיוון שהמשתמשים איבדו את התלהבותם עד כדי כך שהם פנו לחפש משחקים אחרים, וכך למעשה נפגעו הכנסותיה באופן מיידי ועתידי.

סקייס עצמו טרם הגיב על התביעה באופן ציבורי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים