סמסונג תהיה הראשונה שתשיק מערכת על שבב עם מודם 5G משולב

לפי דיווחים של סוכנות הידיעות הקוריאנית, המודם החדש ישולב כבר בתחילת 2020 במכשירים החדשים של החברה

מחכים ל-5G? אילוסטרציה: BigStock

אחד הקרבות היוקרתיים ביותר בקרב יצרניות המערכות על שבב לטלפונים חכמים הוא על התואר החברה הראשונה שתשלב שבב 5G במערכת עצמה. נכון להיום כל היצרניות הגדולות, כולל קוואלקום, מדיה-טק, אפל וסמסונג מציעות שבב חיצוני.

כך זה גם בטלפון הדגל החדש שהשיקה סמסונג, Galaxy Note 10. גרסת ה-5G, שמיועדת כרגע לשוק האמריקני בלבד, מכילה לצד המערכת על שבב הראשית שבב נוסף. שבב זה הוא המודם הסלולרי שמטפל בקישוריות החדשה. כך זה גם יהיה במכשירים שמבוססים על מעבדי ה-Snapdragon 855 של קוואלקום: דגמי ה-5G יצטרכו להשתמש במודם כרכיב נפרד.

לפי סוכנות הידיעות הקוריאנית יונהאפ, שמביאה לדבריה ציטוט של בכיר בסמסונג, היצרנית הקוריאנית תהיה הראשונה להשיק מערכת על שבב שתכיל מודם 5G כחלק אינטגרלי, וזה יקרה עוד לפני סוף 2019, כך שהוא ישולב כבר בתחילת 2020 במכשירים החדשים. המתחרות העיקריות לא אמורות להציג מערך דומה לפני אמצע הרבעון הראשון של 2020, כך שסמסונג תהיה זו שתחזיק בגביע הקדוש הרלוונטי.

שילוב המודם בתוך המערכת על שבב יקטין את סך טביעת הרגל של חלקי המערכת, מכיוון שלא יהיה צורך למצוא מקום לשבב נוסף, וכן את צריכת הכוח הכוללת – כך שבסופו של דבר תהיה לכך השפעה על ביצועי הטלפון מבחינת זמן עבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים