הפייסבוק והאינסטגרם הסגירו: בחנות שמלות הכלה העלימו מיסים

מכירות שונות של שמלות כלה לא נרשמו בספרים, אך פורסמו ברשתות החברתיות וחשפו את העלמת המיסים של בעל העסק במהלך ביקורת מס הכנסה בתל אביב

01/07/2019 13:49
רכישת שמלת כלה אונליין. צילום אילוסטרציה: BigStock

פוסטים של מכירת שמלות כלה בפייסבוק ובאינסטגרם של חנות למכירת שמלות כלה חשפו כי בעל החנות העלים מיסים והסגירו את מעשיו לרשויות המס.

במסגרת מבצע שערך פקיד שומה תל אביב 3 בנושא, כאשר הגיעו המבקרים לחנות הם בדקו בספרי העסק ומצאו כי ארבע מכירות שונות של שמלות כלה לא נרשמו בספרים.

במס הכנסה אמרו כי לשאלתם מדוע לא נרשמו מכירות אלו, ענה בעל העסק כי "היה לי הרבה לחץ ולא יכולתי גם לעצב , גם לתפור ,וגם לרשום".

פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק. צילום אילוסטרציה: BigStock

במבצע ביקורות שערך פקיד השומה בעסקים בענפי המסחר ומתן השירותים בתל אביב יפו נמצא כי מתוך 70 בתי עסק שנבדקו רק 6 לא רשמו הכנסות כדין. למבצע קדמו תצפיות וקניות ביקורת סמויות.

ברשות המיסים אמרו כי מבצע ביקורת זה, נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ולשימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים