תוכן שיווקי

דאנת תקשורת ו-Arista Networks פועלות יחדיו במגזר הפיננסי

בחודשים האחרונים פעלה דאנת תקשורת יחד עם Arista, לשילוב מערכות בארגונים פיננסיים מהגדולים בישראל בתחום האשראי, הביטוח והבנקאות, במקטעי הדטה סנטר וה-Wireless Security

09/01/2019 12:35
גיא אלכסנדר, מנהל פעילות Arista בישראל. צילום: יח"צ

דאנת תקשורת (לשעבר סקפורביז), שהינה ספק Tier-1 של Arista Networks, פועלת במגזרים שונים, תוך התמקדות במגזר הפיננסי. החברה מתמחה במתן פתרונות תקשורת ואבטחת מידע, לרבות התמקדות בתהליכי אוטומציה בתוך הדטה סנטר והסתכלות אל הענן הפרטי והציבורי של הלקוחות.

בחודשים האחרונים פעלה דאנת תקשורת יחד עם Arista, לשילוב מערכות בארגונים פיננסיים מהגדולים בישראל בתחום האשראי, הביטוח והבנקאות, במקטעי הדטה סנטר וה-Wireless Security.

Arista רכשה בשנה האחרונה את Mojo Networks, שפעלה באופן כמעט בלעדי בתחום ה-Wireless IPS (ה-Airtight), עם פתרון ייחודי, מוגן בפטנטים, של "הזרקת" תעבורה למרחב האלחוט ובחינה שלו במקטע הרשת. הפתרון מנטר בזמן אמת את כל תדרי הרדיו, לרבות תמיכה ב-2.4 וב-5 ג'יגה-הרץ, ומסוגל לזהות בפרק זמן של שניות בודדות כל חדירה למרחב הארגוני. פתרון ה-Wireless IPS של Arista ודאנת תקשורת מוטמע במספר ארגונים פיננסיים בישראל.

דאנת תקשורת

דאנת תקשורת

"האתגר שהציבו בפנינו הארגונים הפיננסיים הינו עצום – למנוע באופן הרמטי ניסיון כניסה דרך המרחב האלחוטי לרשת הארגון. אנחנו מנוסים בשוק. קיימים הרבה פתרונות אלחוט הכוללים יכולות איתור, אך מדובר בהם בזיהוי סלקטיבי, לפי כתובות MAC, מה שלרוב לוקח מספר דקות..בעידן של ימינו, זיהוי של חדירה למוסד פיננסי אחרי מספר דקות איננו פתרון. הפתרון של Arista נבדק בקפידה והוכח כיעיל, אפילו אם עובדים מתוך הארגון פותחים בטלפון האישי שלהם 'נקודת גישה אישית' ומאפשרים, בשוגג או בזדון, מרחב אלחוטי בארגון", אמר יונתן חצניוק, סמנכ"ל הטכנולוגיות של דאנת תקשורת.

בני פלח, מנהל הפיתוח העסקי של דאנת תקשורת. צילום: פלי הנמר

בני פלח, מנהל הפיתוח העסקי של דאנת תקשורת. צילום: פלי הנמר

אחת החלוצות ב-Data center switches

במקטע הדטה סנטר, Arista היא אחת מחלוצות השוק בתחום ה-Data center switches, כאשר הייחודיות שלה היא תמיכה בממשק ניהול ייחודי, Cloud vision, שפועל באתר הלקוח (לא בענן) ומספק לו נראות מרבית של כל הנעשה ברשת שלו, לרבות עומסים ותקלות, ואפילו מאפשר לו 'לחזור אחורה בזמן' לתצורת רשת קודמת. יכולות אלה מתממשות באמצעות טלמטריה בזמן אמת, שמתגי Arista מייצאים אל מול מערכת הניהול.

Arista

Arista

דאנת תקשורת, שמתמחה במתן פתרונות אוטומציה לתהליכים בדטה סנטר ובסביבת הענן, בחרה לשלב את פתרונות Arista אצל מגוון ארגוני האנטרפרייז שבהם היא פועלת, לרבות במגזרי הביטחון, ההיי-טק והתעשייה. החברה יושבת במגדל אלקטרה סיטי בתל אביב, ולה כ-400 לקוחות פעילים.

אירועים קרובים