תוכן שיווקי
בעקבות אירוע C3 בורשה

ארגונים שרוצים להיערך לעתיד נדרשים ליישם היום מערכות ERP מותאמות

תקציר הרצאתה של גילי שלזינגר-מורן, מנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS באורקל ישראל

16/08/2018 12:56
גילי שלזינגר-מורן, מנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS באורקל ישראל. צילום: עזרא לוי

מערכות ה-ERP של אתמול כבר לא עומדות בקצב. על פי סקרים, יותר מ-76% מהמנהלים הבכירים אומרים שמערכות ERP און-פרמיס שלהם לא עונות לצרכים הגוברים במערכות אנטרפרייז שיתאימו לעולם המחר. לדוגמא, ה-TCO) Total cost of Ownership) לפריסת מערכת בענן נמוך יותר ב-52% בהשוואה למערכות און-פרמיס, והחזר ההשקעה (ROI) הוא פי 3.2 ממערכות און-פרמיס והסיכון להתיישנות הטכנולוגיה לא קיים בכלל.

ה-Best practices (שיטות עבודה) כיום כוללות לא רק תהליכים סטנדרטים אלא גם חשיבה שתתאים להיום ולעתיד בכל הקשור לאימוץ טכנולוגיות חדשות כמו: בינה מלאכותית, למידת מכונה ובלוקצ'יין.

כשמדברים על ענן 2.0, הכוונה לענן שמוכן לעתיד: שלם, מחובר, מאובטח, מוכח ומעודכן באופן קבוע, עם הטכנולוגיות הזמינות החדשניות ביותר. ענן 2.0 מאפשר טרנזאקציות שמעובדות במהירות וביעילות במכשירים השונים ואם מדברים על future-ready (מוכן לעתיד) ככה זה ייראה: מסכי עבודה לכל עובד שיאפשרו לנהל את העבודה בצורה מודרנית שמערבת אותו אישית בעבודה.

גרטנר: אורקל היא מערכת ה-Cloud ERP המובילה בתעשייה

על-פי ריבועי הקסם של גרטנר, אורקל מובילה בתחום ה-ERP, ה-HCM (ניהול משאבי אנוש) וה-EPM (ניהול ביצועים פיננסים)

מבין האפליקציות הארגוניות המשרתות את ההתנהלות העסקית של הארגון, החשובה מכולן היא ה-ERP. מערכות ה-ERP בענן של אורקל הן חלק מחבילת הענן המודרנית האמיתית היחידה עבור אנטרפרייז. הן תוכננו ונכתבו מחדש במיוחד לענן מהמסד עד לטפחות, ניתנות להרחבה, גמישות מאוד ומאפשרות לנצל את היתרונות של טכנולוגיות צומחות כמו: בינה מלאכותית, לימוד מכונה, בלוקצ'יין, IoT, RPA וממשקי אדם-מכונה חדשנים. הן מתעדכנות כל הזמן כך שארגון יכול ליהנות מחדשנות באופן רציף ולהימנע משדרוגים ארוכים ויקרים, שהופכים לנחלת העבר. בנוסף, למערכת אבטחה חסרת תקדים ואנליטיקה מובנית עם EPM בענן (מערכות ניהול תקציב).

בנוסף, אורקל מציעה פתרון היברידי בדמות TCM true cloud methods, הכולל אפשרות להיכנס לעולם ה-SaaS בהדרגה. ניתן ליישם בשלב א' מודולים כמו HCM או EPM לנושא תכנון תקציב ואיחוד דוחות כספיים וכך לעבור ל-SaaS בשלבים.

לגבי נפח, נכון ליוני 2017, הפתרון בענן של אורקל מבצע 231 מיליון טרנזאקציות בשעה, שהן 3.85 מיליון בדקה.

HCM –ניהול משאבי אנוש בענן

מערכות ה-HCM בענן של אורקל תומכות במחזור שלם של חיי העובד בארגון לפי אסטרטגיית ניהול משאבי אנוש בחברה: החל מהחלטה על גיוס, איתור מועמדים, גיוס מועמדים, ניהול תיקי עובדים, ניהול תחילת וסיום העסקה, ניהול שכר והטבות, ניהול תמלוגים, הערכת עובדים, פיתוח עובדים – הדרכות והכשרות, מיקוד בטאלנטים ואופטימיזציה של המשאבים.

לקוחות ישראלים רבים מאוד בחרו באפליקציות הענן של אורקל, בהם בנק דיסקונט, IDB, רפאל, שטראוס קפה,Wix, OTI, Ceragon, ControlRad, FIBER, Informatica , CERAGON, SANDISK ורבים אחרים.

Oracle Soar – השדרוג האחרון שתעשו אי-פעם

אורקל חשפה לאחרונה את המוצר הראשון בעולם לשדרוג אוטומטי של יישומים ארגוניים, כגון ERP ו-CRM. הפתרון, Soar to the Cloud ("להמריא לענן") מאפשר ללקוחות eBS של אורקל לשדרג את היישומים הפועלים ב-on-premise לפתרונות Oracle SaaS החדשניים בתוך פרק זמן קצר במיוחד. למשל, אורנג' העולמית שדרגה את המערכת מאון-פרמיס לענן אורקל בכל בעוולם וכך נהנתה מחיסכון משמעותי בעלויות השוטפות של תפעול מערכת ה- ERP וכן קיבלה ערכים מוספים גדולים בדמות טכנולוגיות חדישות כחלק מה ERP. לקוחות נוספים המשתמשים בפתרונות האלה הם בנקים כמו HSBC, RBS ואחרים. יש בעולם קרוב ל 5000 לקוחות פעילים עם Cloud ERP של אורקל.

מספר רב של תהליכי מעבר מייגעים שבוצעו בעבר באופן ידני, נעשים כיום באופן אוטומטי ובחירה ב-Oracle Soar מבטיחה ששדרוג זה יהיה האחרון שלקוחות יעשו אי-פעם, כך לפי לארי אליסון, יו"ר אורקל ומנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה. השדרוג יאפשר להפחית עד 30% מהזמן והעלויות של המעבר לענן.

בעידן שבו האוטומציה בחזית, אורקל מכירה בעוצמה שלה בפתרון בעיות עסקיות לטובת הלקוחות והדבר מוטמע בכל היישומים שלה ובתהליכי השדרוג על מנת לייצר פתרון מקיף שיאפשר ללקוחות לחוות שדרוג מהיר, בר חיזוי ובר כדאיות כלכלית.

אירועים קרובים