אקסנצ'ר: תקשורת סלולרית ותוכן streaming – מקורות ההכנסות של המדיה ב-3 השנים הקרובות

53% מהמשיבים לסקר שערכה החברה סבורים, כי התקשורת הסלולרית תהווה מקור לצמיחה בתעשייה, ו-44% ציינו כמקור לכך את התוכן המקוון באמצעות Streaming ● 65% ענו, כי התקנים ניידים וקונסולות משחקים יכולים להוות מקור גידול עיקרי ● 69% ענו שהארגון שבו הם מועסקים הגדיל ב-2009 את הוצאותיו על שרשרת אספקה דיגיטלית על מנת לספק תוכן אטרקטיבי באופן רחב ויעיל יותר

Accenture. צילום" יח"צ

התקשורת הסלולרית והתוכן המקוון באמצעות Streaming הם מקורות הגידול בהכנסות של חברות מדיה ובידור בשלוש הקרובות, 53% ו-44% – כך עולה מסקר שערכה אקסנצ'ר (Accenture) בקרב מנהלים בכירים בחברות אלה. 65% מהמשיבים סבורים, כי התקנים ניידים וקונסולות משחקים יכולים להוות מקור גידול עיקרי. 69% ענו שהארגון שבו הם מועסקים הגדיל ב-2009 את הוצאותיו על שרשרת אספקה דיגיטלית על מנת לספק תוכן אטרקטיבי באופן רחב ויעיל יותר.

התכונות החשובות ביותר שמאפשרת הטכנולוגיה הדיגיטלית הן, על פי הסקר, הפקת תוכן (86%) והיכולת לפשט תהליכי הפצה וגישה לרשת, במיוחד עבור רשתות תקשורת סלולריות ואלחוטיות (64%). המכשולים המהותיים בדרך לשדרוג החברה לתפעול דיגיטלי הם תקציב (67%), מבנה ארגוני (66%) ואתגרים טכנולוגיים (55%). המכשולים הארגוניים הם מודל עסקי (65%), תהליכי עבודה (61%) ומבנה ארגוני (57%).

עוד ענו המשיבים, כי על מנת לייצר רווחיות מקשר ישיר עם הצרכן, יש להשקיע בפיתוח תכנים חדשים (77%), תכנון הפקות תוכן (71%) וקבלת משוב על חוויית המשתמש (50%).

76% מהמשיבים הסכימו שאיסוף נתוני צרכנות באמצעות קשר ישיר הוא חיוני להתפתחות החברה. בנוסף, עולה מהסקר, כי קיימת הסכמה בתעשייה שהדרך לגידול בהכנסות היא גישה של הפצת תוכן באמצעות מספר גדול של פלטפורמות.

הסקר נערך זו השנה הרביעית, והקיף מעל 100 מנהלים בכירים בתעשיית המדיה והבידור ממדינות צפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה פסיפיק והמזרח התיכון. נבדקו בו ההזדמנויות והאתגרים שיוצרות עבור התעשייה התפתחויות בתחומי הטכנולוגיה הדיגיטלית והמודלים העסקיים. נבדקו השפעות על פלטפורמות מדיה כמו טלוויזיה, גיימינג, קולנוע, מוסיקה, רדיו, הוצאה לאור, פרסום ובידור אינטראקטיבי. כל זאת על רקע התגברות התחרות להשגת תשומת לב הצרכן עקב ההאטה הכלכלית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים