תוכן שיווקי

P.Z. Projects הטמיעה מערכת קלריזן ב-Kenes Group

04/03/2018 10:00
פנינה זינגר, שותפה ב- P.Z. Projects ומנהלת מחלקת הפרויקטים בחברה, ועוזי דרורי, מנהל IT של Kenes Group. צילום: יח"צ

P.Z. Projects המתמחה בניהול פרויקטים מערכתיים וניהול ידע מותאמים ללקוח, סיימה בהצלחה הטמעת מערכת קלריזן (Clarizen) המשמשת לניהול תהליך התכנון והמעקב אחר כלל הכנסים ב-Kenes Group.

הפלטפורמה של קלריזן, שנמצאת בשימוש של מאות אלפי משתמשי קצה ברחבי העולם, מהווה פתרון שיתופי לניהול עבודה המבוסס על פלטפורמת ענן המשלבת יחדיו ניהול פרויקטים, אוטומציה באמצעות הגדרת Workflows, ולידציות ויכולות שיתוף נרחבות.

מערכת קלריזן ניתנת להתאמה ולהטמעה מהירה, מספקת את המכלול המלא של הפונקציות הקשורות בניהול פרויקטים, יכולות ויזואליות גבוהות, אפשרויות מתקדמות לניהול מסמכים, אנשי קשר, לקוחות, אפשרות לדיווח שעות עבודה על ידי משאבי הארגון השונים, הכנסות והוצאות כספיות הקשורות לפרויקט, ממשק מלא למכשירי מובייל, יכולות social מתקדמות, יכולת הפקה קלה של דו"חות ודשבורדים, תיאום בין נתוני הפרויקטים ליעדים העסקיים ועוד יכולות רבות נוספות.

עוזי דרורי, מנהל IT של Kenes Group, אמר כי "העבודה המשותפת עם P.Z. Projects התחילה כשחיפשנו ובחנו מספר פתרונות לתכנון ומעקב אחר הכנסים. תכנון כל כנס כולל בתוכו משימות רבות עם תלויות מורכבות שכולן צריכות בסופו של דבר להביא אותנו לעמידה מדויקת בלוחות זמנים קשיחים. בשונה מפרויקטים בתחום המחשוב, פיתוח או תשתיות, שבהם ניתן להתגמש בלוחות זמנים במידה מסוימת, בכנסים אין אפשרות כזאת והקלריזן מציף לנו את הקונפליקטים מבעוד מועד בצורה מאוד ברורה ויזואלית".

"להפוך לעצמאיים לחלוטין"

דרורי המשיך ואמר כי צוות P.Z. Projects בהובלת פנינה זינגר, קשובים מאוד לצרכים שלנו בתהליך ההטמעה. גם לאחר סיום ההטמעה, יש לנו ב-P.Z. Projects כתובת לכל דרישה, קטנה כגדולה, טיפול בבקשות חדשות, שאלות ורענונים לפי הצורך. צוות P.Z. Projects  מאפשר לנו ללמוד, להפוך לעצמאיים לחלוטין ולייצר לעצמנו פיתוחים ודו"חות המשך על בסיס אותה למידה".

דרורי הוסיף שכיום המערכת משמשת את מנהלי הפרויקטים וגורמים נוספים רבים המעורבים בפרויקט כולל הלקוח החיצוני ואת ההנהלה הבכירה שמקבלת דו"חות ודשבורדים שמציגים להם נתונים לצורך קבלת החלטות בזמן אמת על עשרות רבות של פרויקטים.

לדברי זינגר, "הטמעת קלריזן ב-Kenes Group אתגרה אותנו במובנים רבים, הן מתודולוגיים והן טכנולוגיים, אך בזכות שיתוף הפעולה לו זכינו מהנהלת Kenes, היצירתיות של צוות ההטמעה שלנו והגמישות של המערכת, סיימנו את ההטמעה בהצלחה. הטמעת מערכת קלריזן ב-Kenes Group היא חלק מתנופה עסקית משמעותית ב-P.Z. Projects בכלל ובפעילות קלריזן שלנו בפרט, שבה הטמענו את המערכת אצל כ-30 לקוחות ישראלים וביניהם בזק בינלאומי, טבע, מוטוראד, StoreDot, ודיפלומט".

ניתן ללמוד עוד על יכולות מערכת קלריזן כאן.

לדברי בן ראלברוק, סמנכ"ל המכירות של קלריזן, "אנו מרוצים מהעבודה עם Kenes Group יחד עם השותפה שלנו P.Z. Projects. תרחיש השימוש הייחודי של Kenes Group לניהול כנסים התאים מאוד ליכולות הקונפיגורציה הרבות של פלטפורמת קלריזן".

ראלברוק הוסיף כי "הנסיון רב השנים של P.Z. Projects בשיטות עבודה, ארגון ובהטמעה איפשרו הרכבה של פתרון מותאם לצרכי הלקוח. בכוונתנו להוציא השנה שיפורים נוספים כך שקבוצת Kenes תוכל ליהנות אפילו יותר מהשימוש בקלריזן".

אירועים קרובים