תוכן שיווקי
לקראת אירוע Data Center on the Safe Side, יום ב', 17 ביולי, מלון הרודס, הרצליה פיתוח

"החיבור של תשתיות ה-IT והתקשורת עם אבטחת המידע – הגיוני והכרחי"

13/07/2017 14:21
מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"החיבור בין העולם של תשתיות ה-IT עם עולמות התקשורת ואבטחת המידע הוא שילוב שמעניק ערך מוסף ללקוחות הארגוניים, בבואם לבנות דטה סנטר חדש, או לעדכן ולחדש דטה סנטר קיים. מדובר בשילוב עולמות שהוא לא רק הגיוני, אלא גם הכרחי", כך אמר מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave.

ג'רסי התראיין לקראת אירוע Data Center on the Safe Side. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב' הקרוב, 17 ביולי, במלון הרודס בהרצליה פיתוח.

SecureWave הוקמה בשנת 2011 על ידי ג'רסי ומתמחה בהפצת פתרונות אבטחת מידע ותשתיות IT. לדבריו, תחום הפעילות העיקרי שלה היה אבטחת מידע, עם הפצת פתרונות של ספקיות האבטחה המובילות בתחום, ביניהן פורטינט (Fortinet). פייראיי (FireEye) ואלוט (Allot Communications), שמספקת פתרונות אופטימיזציה של תקשורת IP עבור ספקי שירותי תקשורת, לטובת הקצאה דינמית של רוחבי פס משתנים בין לקוחות.

"במהלך השנה שעברה", אמר ג'רסי, "הרחבנו את מעגל הפתרונות שאותו אנחנו מפיצים ונכנסנו לפעול בעולם הדטה סנטר הארגוני. חתמנו על הסכם הפצה בישראל עם אריסטה (Arista), המספקת פתרונות תקשורת לתחום הרישות של הדטה סנטר (Networking Data Center). אריסטה יוצרת עבור ארגוני אנטרפרייז וספקי שירות רשת ענן בדטה סנטר הארגוני. הפתרון שלה מאפשר אוטומציה, נראות, ביצועים טובים יותר, יכולת גדילה פשוטה וגמישה ויכולות התממשקות לענן הציבורי. לארגונים שחלק מהדטה סנטר שלהם פרטי וחלקו ציבורי היא מציעה פתרון לניהול וניטור עומסים בין שניהם".

לאריסטה, אמר ג'רסי, "יש נתח שוק של יותר מחמישה מיליון פורטים (מבואות) ולדבריה, שבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם משתמשות בציוד שלה. היא מוגדרת על ידי גרטנר (Gartner) כמובילה בתחום ה-Data Center Cloud Networking ונתח השוק שלה בעולם זה עומד על 14.9%".

לדברי ג'רסי, "הפעילות המשותפת עם אריסטה היא חלק ממהלך אסטרטגי של החברה להרחבת תחומי הפעילות בה היא עוסקת. החברה התמקדה בתחום אבטחת המידע ובשנה החולפת הרחיבה את פעילותה גם לתחום האחסון, ועם החתימה עם אריסטה – גם לתחום התקשורת".

"שילוב של שתי יצרניות מובילות בתחומן"

"פתרונות פורטינט ואריסטה מתממשקים האחד לשני", אמר ג'רסי. "אנחנו המפיץ היחיד בארץ שפועל בשני העולמות, והלקוח הארגוני נהנה מהשילוב הזה, כי הוא מקבל פתרון שעובד בסנכרון". הוא הוסיף כי "אריסטה מאפשרת האצה דרמטית של ביצועי הפיירוול בכלל וזה של פורטינט בפרט. שילוב של שתי יצרניות מובילות בתחומן מקנה ביצועים טובים לדטה סנטר מאובטח, עם צמצום מינימלי של זמני השיהוי".

"היינו מעורבים בכמה פרויקטים בהם הוטמעו הפתרונות המשולבים שלך אריסטה ופורטינט", ציין ג'רסי. "הלקוחות קיבלו את מירב התועלות: צמצום זמני שיהוי, אחידות בפתרון, התממשקות מהירה והתקנה קלה".

"SecureWave מאתרת יצרנים וטכנולוגיות מתקדמות ברחבי העולם ומייצגת אותן בישראל, תוך התאמה לדרישות המיוחדות של שוק ה-IT המקומי, ואנחנו מעוניינים להציע ללקוחותינו סל פתרונות מלא לסביבת מחשוב הענן והדטה סנטר", סיכם ג'רסי. "יש לנו לקוחות רבים במגזרי ההיי-טק, ספקיות שירות ועוד. אנחנו נותנים ערך מוסף לאינטגטורים, כי אנחנו מפיצים ספקיות IT שמצויות ב-'שפיץ' הטכנולוגי – עם הסתייעות בכוח מכירות ייעודי ובכוח טכני".

אירועים קרובים