תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Reimagine 2017, יום ג' 14 במרץ, תיאטרון הבימה תל אביב

לחבר את החדש אל הקיים

06/03/2017 11:22

שלום לכם ונעים מאוד.

שמי ניר אורן, אני מנהל הטכנולוגיות של HPE בישראל.

בתפקידי אני נדרש להביא אליכם, הלקוחות, את העולמות החדשים בתחום ה-IT , וכמעט תמיד אני נדרש "לחבר" את החדש אל הקיים.

אם עקבתם אחרי המשפט מעלה, כנראה שהבנתם מה זה Hybrid IT , מושג אשר מגדיר את החיבור בין עולמות התוכן והטכנולוגיה החדשים והמלהיבים, אלו שיסייעו לנו כארגונים להביא את "הכסף החדש", לבין עולמות התוכן הקיימים, מה שנקרא Legacy, אשר מייצרים את ההכנסות לארגונים שלנו כיום.
בכנס השנתי שלנו, המתקיים כאמור ב-14.3 באולם "הבימה", נחשוף את הקהל לחזון ולאסטרטגיה של HPE החדשה, כזו אשר הבינה שבכדי לנוע מהר ולהתאים עצמה ואותנו למציאות החדשה, אנו נדרשים לבצע דברים אחרת.

בכדי לבצע דברים אחרת, צריך לחשוב אחרת, לבצע אחרת ובהכרח לא לבד.

הזמנו ולקחנו איתנו למסע הזה מספר שותפים טכנולוגיים אסטרטגיים, בחלקם אפילו השקענו השקעה כספית, בכדי לספק לכם הלקוחות את המיטב והנכון לעולמות החדשים.

בונים אתכם את התשתיות הנכונות לעולם החדש

על בסיס הטכנולוגיות החדשות ופורצות הדרך, כמו למשל פלטפורמת המחשוב החדשה – HPE Synergy – אשר מגדירה מושג בתחום הנקרא Composable Infrastructure, אנחנו בונים יחד אתכם את התשתיות הנכונות לעולם החדש.

בכנס תלמדו מה חדש ב-HPE, מלבד Synergy אשר הוזכר, נספר לכם מה נשתנה בעולם האחסון עם הכרזות מדליקות ב-3PAR למשל, נספר מה נשתנה בעולמות ה-Data Center Networking ובתוך כך מה הקשר שלנו אל Arista.

סיפרתי קודם לכן שאנחנו לא לבד במסע הזה, אז כאמור הבאנו איתנו למסע וגם לכנס כמובן כמה מן השותפים האסטרטגיים שלנו, כדוגמת VMware ,SUSE ,Scality ,Ctera ,Docker וכדומה, מקווה שלא שכחתי מישהו.

יחד איתם אנחנו מממשים עבורכם את תפישת ה-Software Defined Everything אשר בעצם מגדירה מחדש איך מתכננים/ בונים/ מפעילים דטה סנטר מודרני.

נספר גם על הרכישות האחרונות ש-HPE ביצעה, כגון Simplivity ,Niara ,Cloud Cruiser אשר משלימות את התמונה ומספקות כלים ופתרונות חדשים, כאמור לאותם עולמות תוכן חדשים.

לסיכום, תבואו! יהיה מעניין, מבטיחים! וחוץ מזה, מבטיחים לכם חניה חינם בהבימה תל-אביב. מה לא תבואו ? יאללה, נתראה.

ניר.

אירועים קרובים