תוכן שיווקי

CA מחזקת את מוצרי אבטחת המידע באמצעות ניתוח מתקדם וניהול זהויות כשירות

CA Technologies מיישמת תובנה התנהגותית כדי לזהות ולהגיב בצורה דינאמית לאיומים פנימיים, ומפשטת גישה לאפליקציות בענן ובתוך הארגון

27/11/2016 14:32
CA ו-NessPRO

CA Technologies הכריזה בכנס השנתי של החברה שנערך בלאס וגאס – CA World – על פתרון חדש לניתוח התנהגות המשתלב עם CA Privileged Access Manager (PAM).

הפתרון החדש, ששמו CA Threat Analytics for PAM, כולל יכולות של למידת מכונה לצורך זיהוי טוב יותר של איומים ומניעת חדירות הקשורות למשתמשים פריבילגיים.

כמו כן הכריזה CA על CA Identity Service – פתרון Turn-Key חדש לניהול זהויות כשירות (identity-as-a-service), כדי לתת מענה לצורך בניהול זהויות וגישה (IAM) באפליקציות שבתוך הארגון ואפליקציות מבוססות ענן.

CA Technologies מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

"באמצעות החלת ניתוח ההתנהגות, תוך למידה עצמית, על פעילות המשתמשים הפריבילגיים, CA יכולה לסייע למנהלי אבטחת מידע להתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלהם: להיות צעד אחד קדימה לפני הרעים", אמר מרדכי רוזן, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של עסקי אבטחת המידע ב-CA.

לדבריו, "CA הולכת מעבר להגנה ומרחיבה את הפעילות העסקית המאובטחת באמצעות CA Identity Service על מנת לתמוך במערכות משובצות תוך ניצול האג'יליות של אפליקציות ושירותי ענן".

קביעת סטנדרטים חדשים לגילוי איומים, מניעת חדירות ו-IDaaS בסביבות IT היברידיות

CA Threat Analytics for PAM יוצר מודל של התנהגות משתמש פריבילגי ומעריך סיכונים על סמך גורמים כגון מיקום משתמש, זמן ומשך הפעילות, הנתונים שאליהם מתבצעת הגישה והרקורד של המשתמש בכל הקשור לאבטחת מידע ולהתנהגות בעבר.

כאשר יש זיהוי של חדירה או איום, המערכת מפעילה אוטומטית בקרות כדי להקטין סיכונים, כגון הקלטה של Session, ייזום הליך אימות חזק יותר, או התרעה למערכת האבטחה והתפעול.

בסקר גלובלי שנערך לאחרונה על ידי קולמן פארקס (Coleman Parkes) עבור CA, נמצא כי 82% מהמשיבים אמרו שאבטחה הממוקדת בזהות היא קריטית לעסק*.

CA Identity Service עונה על הצורך בפתרון IAM מודרני היברידי ומספק לעסקים את האג'יליות על מנת לאמץ במהירות ובאופן מאובטח אפליקציות ושירותי ענן, לצד אפליקציות בתוך הארגון, המבוקרות על ידי CA Single Sign-On המנהל את הכל מ"כן שיגור" יחיד. CA Identity Service מאזן בין הדרישות לאבטחת מידע, לאג'יליות ולחוויית משתמש חיובית.

רמה גבוהה של שביעות רצון הלקוחות

"אנו רואים שהעסקים של לקוחותינו עוברים יותר ויותר לסביבת IT היברידית. ברור שאנו צריכים לעזור להם עם פתרון לניהול זהויות וגישה שתומך באפליקציות שלהם גם בענן וגם בתוך הארגון", אמר אד פאסקוא, סגן נשיא בכיר ב-Simeio Solutions.

"הפתרון CA Identity Service מציע את הגמישות והניהול שאנו צריכים כדי לעמוד בדרישות הארגון ההיברידי של לקוחותינו. CA Identity Service מסייע ל-Simeio Solutions לספק רמה גבוהה של שביעות רצון הלקוחות".

CA Identity Service זמין לנסיון ללא תשלום.

מוצרים חדשים אלה הם חלק מסל מוצרי התוכנה של CA המספק לחברות את היכולת לחוש, להגיב ולהסתגל לשינויים בשוק ולצרכי אבטחת המידע. התוצאה היא יתרון האג'יליות שאבטחת מידע רבת עוצמה מספקת. המוצרים מגינים בהצלחה ומאפשרים לבנות את הקשרים הדיגיטליים המהימנים כדי להתחרות ולנצח בכלכלת האפליקציות.

*The Security Imperative: Driving Business Growth in the App Economy, Coleman Parkes Survey (May-September 2016).

אירועים קרובים