תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"הפלטפורמה האחודה ומערכת הניהול של קומוולט נותנות לחברה את היתרון על פני חברות ופתרונות בתעשייה"

01/11/2016 16:12
איתן יהודה, מנהל הטכנולוגיות הראשי של HDS ישראל

איתן יהודה, CTO בהיטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS), מספר על שיתוף הפעולה ארוך השנים שלו ושל HDS עם קומוולט (Commvault).

הצג את HDS.
"HDS היא חברה בת של תאגיד היטאצ'י (Hitachi) היפני, המספקת פתרונות ניהול מידע וחדשנות חברתית המסייעים לארגונים להצליח ולחברות להיות בטוחות, בריאות וחכמות יותר. אנו מתמקדים במידע המספק ערך אמיתי לארגון – מה שאנו מכנים האינטרנט של הדברים".

"הפורטפוליו שלנו כולל פתרונות אחסון מבוססי דיסקים, פלאש או אובייקטים, פתרונות תשתית מאוחדת, ניתוח נתוני Big Data, פתרונות ושירותים בתחום הענן. פתרונות אלה מגיעים לשוק באמצעות ערוצי שיווק ישירים ועקיפים ביותר מ-130 מדינות, ובין לקוחותינו נמצאים כ-70% מהחברות ברשימת פורצ'ן 100 (Fortune 100)".


"HDS פועלת בישראל משנת 1979 ומעסיקה כ-40 עובדים. בין לקוחותיה בארץ נמנים כל הבנקים הגדולים, גופים ביטחוניים ותעשייתיים, חברות היי-טק, חברות סלולר, משרדי ממשלה, עיריות וחברות תשתית ופיננסים".

תאר את הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט.
"העבודה שלי עם קומוולט החלה לפני הרבה שנים, כאשר שיתפנו פעולה באופן מוצלח במספר פרויקטים. HDS וקומוולט עובדות באינטגרציה מושלמת ומלאה בישראל, אנחנו משלבים את פתרונות הגיבוי של קומוולט בפתרונות המערכתיים שאנחנו מציעים ללקוחותינו. ל-HDS וקומוולט יש פרויקטים משותפים רבים בחברות מובילות בתחומן".

מהם האתגרים הבולטים כיום בתחום הגיבוי והאחסון?
"כיום, המידע הוא הנכס החשוב ביותר בארגון, זה הבסיס שאיתו חברה עובדת בשגרה ומייצרת באמצעותו ערך עסקי על מנת לגדול ולהתעצם".

"חברות שנמצאות תחת רגולציה, בעיקר בתחום הבנקאות והבריאות, נדרשות לעמוד במספר הנחיות לטיפול נכון במידע, כגון אבטחת מידע ומענה מפני התקפות סייבר, גיבוי ושחזור על ידי עותקים סינכרונים בטכנולוגיה של AA ועותק שלישי אסינכרוני באתר מרוחק, העברת מידע בצורה מאובטחת לענן ועוד".

"לכן, קיימת חשיבות ליצרנים שידעו לטפל נכון בהיבטים אלו באמצעות שיתוף הפעולה בין החברות ותוך שימוש בטכנולוגיות היחודיות שלהם, המאפשרות מתן מענה מלא לדרישות הרגולציה".

"אתגר נוסף הוא ניהול זמינות וניתוח המידע. הדרישות של עידן הדיגיטל מחייבות 'תשתית מאפשרת' בכל הרמות, בעיקר ממערכות האחסון של ביצועים מהירים, עיבוד מידע תפעולי והעברתו בזמן אמת למערכות DWH, התחייבות ל-100% זמינות, יכולת ניתוח מידע והצגתו ללקוח הקצה ביישומי מובייל שונים".

"מכיוון שליבת העיסוק בטכנולוגיות של HDS וקומוולט היא טיפול נכון במידע בכל שלבי מחזור החיים שלו, שיתוף הפעולה בין החברות מעניק ערך מוסף עצום ללקוחות בתחומי הרגולציה וההערכות לעידן החדש".

מה לדעתך מבדל את קומוולט מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"היתרון של קומוולט הוא מתן מענה רחב למגוון דרישות גיבוי, ארכוב, אנליטיקה והפקת דו"חות. הפלטפורמה האחודה ומערכת הניהול של קומוולט הן מה שנותן לחברה את היתרון המשמעותי על פני חברות ופתרונות אחרים בתעשייה".

אירועים קרובים