תוכן שיווקי
לקראת אירוע - פורום CISO - תרבות ארגונית מאובטחת, יום ב' 12 בספטמבר, yes Planet ראשל"צ

ניוטרון משיקה שירות מנוהל להגנת סייבר באמצעות מרכזי Global War Room

אל על רכשה והצטרפה לשירות המנוהל של ניוטרון - סיפור לקוח

28/08/2016 12:52
מימין לשמאל על רקע ה-Global War Room: אמיר שמר, סמנכ"ל מכירות וחבר הנהלה בניוטרון; ומוטי לנדס, דירקטור Global Customer Success

ניוטרון, שלה מרכז פיתוח בישראל ומשרדי מכירות בארצות הברית ובאירופה, השיקה קו מוצרים ושירותים חדשים המבוססים על מוצר הדגל של החברה, Paranoid, ומהווים פתרון טכנולוגי הגנתי חדשני משולב בשירותי ערך מוסף מנוהלים ייחודיים. ניוטרון תשיק את השירות במפגש הקרוב של פורום CISO של אנשים מחשבים ב-12 לספטמבר ב-yes Planet, ראשון לציון.

Paranoid מוצע כעת גם במודל שירות, בשילוב של מוקדי בקרה ותגובה אנושיים בתפעול גלובליים באמצעות ה-Global War Room.

שירות Paranoid as a Service שפותח בניוטרון, מספק מענה לארגונים הנדרשים להגנה מתקדמת כנגד תוקפים נחושים שפיתחו מתקפות ייעודיות שאינן מוכרות. ניוטרון מספקת "קו הגנה אחרון" מפני איומים שהצליחו לעקוף את מעגלי הגנת הרשת והפתרונות המסורתיים בתחנות. התוכנה מספקת הגנה גנרית ללא צורך להכיר את האיום, ובין היתר זכתה לציון של 100% ביכולת זיהוי ומניעה של מתקפות כופר (Ransomware).


אל-על
, המוביל הלאומי של ישראל, יחד עם רשות אכיפת חוק השנייה בגודלה בארצות הברית, וגופים בינלאומיים נוספים נמנים על לקוחות השירות המנוהל. אל-על למעשה משדרגת את רמת האבטחה ואת מהירות התגובה אל מול אירועים מורכבים, באמצעות שירותי הפרמיום של מרכזי הבקרה של ניוטרון.

איציק כהן, רא"ג תשתיות מחשוב ותקשורת באל על

איציק כהן, רא"ג תשתיות מחשוב ותקשורת באל על

איציק כהן, רא"ג תשתיות מחשוב ותקשורת באל על, מספר על הבחירה בניוטרון ושילובו במודל שירות מנוהל: "כמוביל הישראלי הלאומי, אל-על פרוסה בעשרות אתרים בעולם ומספקת שירותים למאות אלפי נוסעים בשנה. אנחנו בוחנים כל העת את ההגנה על המערכות התפעוליות, תוך שימת דגש על חדשנות טכנולוגית, התייעלות תפעולית ואבטחת השירות ללקוח ולעובדי הארגון".

לדבריו, "יחד עם ההשקעה במספר מעגלי אבטחה, מצאנו בפתרון של ניוטרון נדבך הגנה חשוב של זיהוי ומניעה של איומים שאינם מוכרים. בהיבט התפעולי, שילבנו את פתרון ניטרון במערך האבטחה לרשת ולמחשבי הארגון. בנוסף לניטור הפנימי שאנו מפעילים, אנו עושים שימוש משכיל ויעיל במרכז הבקרה 24/7 של ניוטרון. חדר המלחמה של ניוטרון מספק לנו התראות מוקדמות, איתור אנומליות וחסימה של איומים, כאלה שמערכות ההגנה המסורתיות לא תמיד מזהות. הפרויקט באל-על ארך כשלושה חודשים כולל פריסה בארץ ובנציגויות החברה בחו"ל".

ירון כהן, מנהל פרויקטים באגף תשתיות המחשוב באל-על

ירון כהן, מנהל פרויקטים באגף תשתיות המחשוב באל-על

ירון כהן, מנהל פרויקטים באגף תשתיות המחשוב באל-על, אשר ניהל את הפרוייקט מקצה לקצה, מבדיקות מעבדה של המוצר, ועד סיום הפריסה ואימות הניטור מספר כי "ניוטרון מספקת אבטחה בעידן בו מוצרים מבוססי חתימות הופכים להיות מיושנים, האיומים בחלקם גם מודעים לכך שהם נסרקים על ידי Sandbox, ולכן בקו ההגנה האחרון, תחנת המשתמש צריכה להחליט בזמן אמת האם השינוי שהולך להתבצע הוא הליך לגיטימי או זדוני. ניוטרון ושירות ה-Global War Room מספקים זמינות וידע של צוות מיומן שמבקר ללא הרף את המערכות ומתריע מיידית באם עולה חשש לאיום".

לדברי אמיר שמר, סמנכ"ל מכירות וחבר הנהלה בניוטרון שהוביל את הקמת מודל השירות וחדר המלחמה בישראל, "הפתרון המנוהל שלנו, הנשען על פלטפורמת Paranoid המוכרת, הוקם לפני שנה וכבר מהווה את הזרוע האסטרטגית ארוכת הטווח שלנו – שירותי הגנה מתקדמים, לכל ארגון, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי".

"אנחנו מברכים על הצטרפותה של אל-על למשפחת הלקוחות המוגנים של ניוטרון, ויחד איתה נתקדם בדרך להפוך להיות סטנדרט הגנתי בפני איומים מתוחכמים, גם במודל של 'מוצר כשירות'".

שמר מסביר כי "נוצרה כעת נקודת מפגש מרתקת בין מגמת השוק לבין מה שניוטרון אומרת כבר שנים. הנקודה הראשונה היא שניוטרון היא היחידה בעולם לגשת לפתרון גנרי של בעיית היסוד בכללותה. השוק בשל ליישום של פתרונות אסטרטגיים שיספקו מענה גם למשפחות האיומים החדשים של מחר, במקום פתרונות נקודתיים שפותרים רק חלק קטן מהבעיה של היום. נקודת המפגש השנייה היא שהשוק מחפש פתרונות שמספקים החזר השקעה מהיר, ומודל השירות עונה על הצורך הזה במדויק".

"הטכנולוגיה שלנו נתפשת על ידי אנליסטים ומובילי שוק כ'טכנולוגיה משנה כללי-משחק' וכמי שמיועדת לספק מענה הגנתי גנרי, לטווח הארוך, לכל סוג של איום. אנחנו מניחים שבעתיד הלא-רחוק חלק מהלקוחות יסירו את הפתרונות המסורתיים בתחנות או פתרונות הגנת סייבר מהדור הראשון, ויעברו לפתרונות מתקדמים מהסוג שלנו".

חוויית לקוח מתקדמת

"ניוטרון הכפילה את מצבת כוח האדם בישראל", אומר שמר, "ובצד התפעולי גייסנו לאחרונה את מוטי לנדס, איש תעשייה מנוסה ומוערך, שינהל את ה-Service Line Of Business שלנו, ובין היתר יוביל וישדרג את השירות המנוהל, כך שהלקוחות שלנו ייהנו משירות Follow the sun לצד חוויית לקוח מתקדמת".

לנדס מוסיף כי "בהיבט העסקי, אנחנו מציעים חבילות שירות עסקיות הן ללקוח הסופי והן לספקי שירותים מנוהלים (MSSP's) על בסיס עומק ורוחב השימוש בשירות (Pay as you go). קצב ההכנסות שלנו ממודל השירות הוא המהיר ביותר, והוא מייצר ללקוחות ערך מיידי וקיצור משמעותי להגעה להחזר ההשקעה".

חברת אבטחת הסייבר ניוטרון הוקמה על ידי היזם ניר גייסט, המכהן כמנכ"ל ומייסד החברה.

החברה צמחה בשנה האחרונה לכדי 50 עובדים הפרוסים במרכז הפיתוח בישראל ובסניף השיווק בעמק הסיליקון בארצות הברית. ניוטרון משרתת כיום כבר עשרות לקוחות בינלאומיים, וביניהם בנקים מובילים, ארגונים ביטחוניים, משרדי ממשלה, מרכזים רפואיים, ועוד.

החברה מתכננת לגייס בשנה הקרובה עוד עשרות עובדים למרכז הפיתוח ולסניף השיווק בארצות הברית. טכנולוגיית הדגל של החברה, Paranoid, נחשבת כפורצת דרך ורשומים לזכותה מספר פטנטים עולמיים.

בין המשקיעים בחברה האלוף במיל' עמוס מלכא, לשעבר ראש אמ"ן שמכהן בתפקיד יו"ר ניוטרון, מאיר שמיר באמצעות מבטח-שמיר, ד"ר שמואל חרל"פ וגיל אגמון.

אירועים קרובים