תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

גילרון צארום, זברה טכנולוגיות: "חשוב לי לוודא שתהיה שביעות רצון לכל אורך השרשרת"

20/06/2016 15:28
גילרון צארום, סמנכ"ל מכירות בזברה טכנולוגיות

לקראת אירוע העשור של אואזיס (Oasis) ישבנו לשיחה עם גילרון צארום, סמנכ"ל מכירות בזברה טכנולוגיות, כדי לדבר על החברה, העבודה המשותפת עם אואזיס ומה צפוי בעתיד.

ספר לנו על שיתוף הפעולה עם אואזיס, ומהם היתרונות שאתם מספקים ללקוח?
"זברה טכנולוגיות הינה חברה מובילה בהפצת פתרונות מובילים בתחומי התקשורת, אבטחת מידע ותשתיות ה-IT. החברה מייצגת בישראל ספקיות טכנולוגיה מהמובילות בעולם. אנו עובדים עם מספר גדול של משווקים, ביניהם חברות אינטגרציה שעוסקות ביישום והטמעת תשתיות IT.  כיום ישנו היצע רחב של אינטגרטורים בתחומים כמו אבטחת מידע, סייבר ורשתות, ולנו חשוב לשתף פעולה עם אינטגרטורים המעסיקים צוות טכני איכותי, כך שאנו כ-Value Added Distributor המחזיקים מומחים טכניים, נוכל לדבר עם האינטגרטור בשפה זהה.


"זברה טכנולוגיות משתפת פעולה עם אואזיס כבר למעלה מחמש שנים, וכחברה מובילה בהפצת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע, אנו מספקים לאואזיס פתרונות ושירותים מתקדמים. אואזיס מהווה שותפה עסקית מרכזית, ושיתוף הפעולה בין החברות מתפרש על-פני מספר קווי מוצר כמו למשל פאלו אלטו (Palo-Alto) וג'וניפר (Juniper)".

"בבסיס שיתוף הפעולה בינינו, עומדת השאיפה המשותפת לרמת שירות גבוהה, ובנוסף יש תחושה מאוד משפחתית בין החברות. מכיוון שעסקים עושים קודם כל עם אנשים, החיבור האמיתי שנוצר בין האנשים בשתי החברות תורם רבות להגשמת המטרות המשותפות שלנו, ועומק שיתוף הפעולה עם אואזיס הוא הוכחה לכך. השקיפות הרבה שקיימת בשיתוף הפעולה, מועילה קודם כל ללקוחות הקצה, שמקבלים מאואזיס את המוצרים שזברה מפיצה, ביעילות, במהירות ובתיאום מלא בין שתי החברות – מרכיב חשוב בהצלחת פרויקטים מסוג זה".

ספר לנו עוד על זברה טכנולוגיות ועל פעילותך בחברה.
"זברה מפיצה פתרונות של חברות גלובליות מובילות למערך של עשרות אינטגרטורים ומשווקים מובילים בשוק הישראלי. השירותים אותם היא מספקת מסייעים למשווקים בהחדרת המוצרים הטכנולוגיים לשוק, ומקלים עליהם בתהליכי המכירה והטמעת המוצרים. מתוקף תפקידי כסמנכ"ל מכירות, חשוב לי לוודא שתהיה שביעות רצון לכל אורך השרשרת משלב יישום הפרויקט ולאחריו הן בקרב הלקוח, הן בקרב האינטגרטור והן בקרב היצרן".

מהן התכניות להמשך שיתוף הפעולה בין זברה ואואזיס?
"קיים רצון משותף להמשיך ולהעמיק את שיתוף הפעולה על-ידי אספקת פתרונות מתקדמים וחדשים ללקוחות הקצה ולהמשיך לתת מענה בנושאי תקשורת ואבטחת מידע. מגוון הפתרונות והשירותים הרחב אותו אנו מציעים, מספקים מעטפת נוחה להטמעת מוצרינו החל משלבי ההתקנה והפיילוט, מה שיוצר שילוב מנצח בין חדשנות ושירותיות".

"התחום בו אנו עוסקים משתנה כל עת. תפקידנו להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולוודא שנמשיך להביא פתרונות בעלי צורך אמיתי בקרב ארגונים בשוק, ושנוכל להכשיר את המשווקים במהירות ובמקצועיות ליישום הפתרונות. אנו מצפים להמשך שיתוף פעולה פורה, יעיל ופורץ דרך בין שתי החברות".

אירועים קרובים