תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Knock Out, יום ב' 6 ביוני בנמל תל אביב

Knock Out: אירוע הבכירים של EMC יוצא לדרך!

האירוע מתקיים לרגל השקת טכנולוגיות חדשות בעולם הדטה סנטר המודרני

02/06/2016 14:31
בן סמו, מנהל מכירות בכיר לאזור אגן הים התיכון בנוטניקס. צילום: יח"צ

EMC תקיים ב-6.6 את אירוע הבכירים שלה, Knock Out ביום ב', 6 ביוני בנמל תל אביב. האירוע מתקיים בחסות אינטל (Intel) ובשיתוף פעולה עם VMware.

במסגרת זו, ולטובת כל מי שלא הצליח להשתתף בכנס השנתי, EMC World, בלאס וגאס שהתקיים לפני כחודש, יוצגו הטכנולוגיות החדשות שהושקו לאחרונה, כמו גם גרסאות משודרגות של מוצרי הדגל שלה בשני תחומים מובילים בעולם הדטה סנטר המודרני: פתרונות הפלאש (Flash) ופתרונות ה-Converged.

לדברי בן סמו, יועץ טכנולוגי של EMC, "במרכז ההשקות עומדת משפחת מוצרי אחסון המבוססים פלאש (ALL Flash). הפלאש עומד במרכז החזון של החברה לדטה סנטר העתידי, כאשר EMC אף הגדירה את 2016 כ'שנת הפלאש'. המוצר המוביל  בקטגוריה זו הוא ה-Unity, המבצע מודרניזציה לדטה סנטר ומפשט את ניהולו".

"משפחת Unity היא עוד פיסה בפאזל מוצרי הפלאש של החברה, שכוללים, בין היתר את VMAX All Flash ,DSSD D5 ו- XtremIO, המאפשר פתרון מותאם לכל לקוח ומספק ביצועים פורצי דרך, אוטומציה ויכולות שירותי נתונים.

את הכנס יפתח סטפן פטה, מנכ"ל EMC ישראל וסגן נשיא ומנכ"ל EMC באזור אגן הים התיכון, שיעדכן את המוזמנים, לקוחות EMC, בפעילות בשוק המקומי והעולמי, ובחזון החברה עם התקרב מועד השלמת המיזוג עם דל (Dell).

את הפתרונות הבאים יציג יניב גיאת, מנהל פריסיילים מומחים ב-EMC ישראל:

Unity All Flash – הפתרון החדש והמתקדם של EMC בעל ארכיטקטורה מודרנית ואפשרויות הטמעה רחבות,עם יחס עלות-תועלת מקסימליים.

VMAX All Flash – פתרון חדש מבית EMC מבוסס פלאש ללקוחות הזקוקים לביצועים מירביים לסביבות מיינפריים (Mainframe), סביבות קבצים וקונסולידציה של מערכות רבות. המערכת מאפשרת גידול, יעילות ושרידות לאפליקציות המרכזיות והקריטיות בארגון. כמו כן, הפתרון מציע יציבות, זמינות ותמיכה של מכונת High-End חזקה, משולב עם פשטות, ניהול ותפעול המודרניים ביותר בשוק.

VxRail – פתרון ה-Hyper Converged המוביל והיחיד בשוק שנבנה ונבחן על ידי EMC ו-VMware – זהו פתרון ייחודי ומוביל לסביבת ה-IT המהווה אבן יסוד לבניית פתרון SDDC. הוא מאפשר צמיחה ללא הגבלה – החל מ-40 מכונות וירטואליות ועד יותר מ-3,000. הפתרון מאפשר פי שניים יותר פלאש מכל פתרון Hyper Converged אחר עם טכנולוגיה מודרנית לחסכון בנפחים ויעילות תפעולית מקסימלית. כמו כן, הוא מבוסס על VMware vSan ותוכנת ניהול של  EMC.

VxRack Neutrino – פתרון ענן מבוסס OpenStack המיועד לספק תשתית כשירות (Infrastructure-as-a-Service). פתרון זה מסייע בפשטות ויעילות בבניית ענן פרטי והיברידי וחוסך לארגון זמן יקר.

אירועים קרובים