תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

NessPRO תערוך במרץ את הכנס השנתי של CA Technologies בישראל

27/01/2016 13:15
NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, תערוך ב-14 במרץ את הכנס השנתי של CA Technologies בישראל. הכנס, שיישא את השם  Application Economy: What’s Next, יתקיים במתחם האירועים לאגו בראשון לציון. CA מיוצגת בישראל על ידי  NessPRO.

הנושאים המרכזיים בכנס יהיו אבטחת מידע, DevOps, ניהול ממשקי תכנות ישומים (API) וניהול ה-IT  בארגון. בכנס צפויים להשתתף מנהלי מחשוב בכירים מכל מגזרי המשק, אנשי פיתוח מארגונים שונים, מומחי שירות בתחום ה-IT ועוד. המשתתפים יוכלו לשמוע על מיטב החידושים של CA מפי מומחים מהארץ ומחו"ל.


המוטו המרכזי של הכנס הוא כלכלת האפליקציות, המשפיעה במידה רבה ביותר על החיים העסקיים של חברות וארגונים. למעשה כיום הכוח המניע של כל חברה הוא אפליקציות התוכנה המשפיעות על ההיבט העסקי והתפעולי ומאפשרות את הצלחת הארגון. האפליקציות מקדמות טרנסופרמציה עסקית ושינוי תרבותי בכל ארגון והופכות אותו לארגון דיגיטלי.

בתחום אבטחת המידע, החשובה ליישום מוצלח של מערכות ויישומים המניעים את כלכלת האפליקציות, יוצגו בכנס פתרונות לניהול הזהות הדיגיטלית. פתרונות אלו מנהלים את מחזור החיים של הזהות הן במערכות ארגוניות והן בענן. בנוסף לכך יוצגו פתרונות המאפשרים לבנות מודל הרשאות ולאשרו מול גורמי הביקורת בארגון. כמו כן יוצג מגוון של פתרונות לאכיפת הרשאות גישה.

בעידן כלכלת האפליקציות, תחומי הפיתוח, הבדיקות והתפעול הם קריטיים. CA משקיעה מאמצים רבים בפיתוח פתרונות DevOps, ובכנס יוצגו, בין השאר, מוצרים המאפשרים פיתוח מהיר של אפליקציות תוך שמירה על איכות גבוהה. בין השאר יוצגו בכנס פתרונות לתכנון וניהול הפיתוח במתודולוגיית אג'ייל מתוצרת Rally שנרכשה לאחרונה על ידי CA. בנוסף יוצגו פתרונות חדשניים לבדיקת גרסאות תוכנה חדשות והטמעתן בארגון.

ממשקי תכנות אפליקציות (API), המהווים אבני בניין מרכזיות באסטרטגיית הצמיחה של ארגונים בעידן כלכלת האפליקציות, יהיו אף הם אחד הנושאים המרכזיים של הכנס. בין השאר יוצגו פתרונות של CA לבניית מדיניות גישה ל-API ואכיפתה, הן בתוך הארגון והן בענן. כמו כן יוצג פורטל המפתחים של CA המעודד מפתחים לפתח אפליקציות מול ה-API הארגוני. הפורטל מאפשר לארגונים להאיץ פריסת אפליקציות ומסייע למפתחים לבנות אפליקציות למגוון של פלטפורמות. הפורטל מאפשר חיפוש, בקשות לשימוש ב-API, קריאת תיעוד, ניסויים של API ועוד.

בתחום הניהול והניטור של מערכות IT יוצגו פתרונות המאפשרים ליחידות המחשב לנהל ולבצע בקרה על התשתיות, האפליקציות והשירות שהן מספקות בארגון ומחוצה לו. כך לדוגמא, אחת המערכות שתוצג בכנס מספקת נראות מלאה של 360 מעלות על הביצועים והזמינות של המערכות והתשתיות בארגון. מוצרים נוספים שיוצגו מאפשרים בקרה של חוויית המשתמש, בקרה של אפליקציות מובייל, ניטור רשתות ועוד.

כמו כן תוצג בכנס התפיסה החדשה של CA לניהול השירות, שזכתה לשם Service Genius. מדובר ביצירת חוויית משתמש לגורמים המטפלים בשירות (אנליסטים). ממשק המשתמש החדש, שנוצר לאחר מחקר אתנוגראפי שביצעה CA, מאפשר לאנליסט לעמוד בכל האתגרים כהרף עין ולקבל במבט אחד את כל המידע הנחוץ לטיפול בבעיות, תוך הכוונה מתאימה למי שצריך לספק את הפתרון. מדובר למעשה בסביבה משולבת המספקת לאנליסט את המידע, ההצעות והמשאבים הנכונים ומאפשרת טיפול יעיל ומיידי בבעיות.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים