תוכן שיווקי
לקראת כנס השותפים של וריטאס, מחר (ג'), 27 באוקטובר, בריברסייד, על גדות הירקון בתל אביב

"עבודה ושותפות עם וריטאס יעצימו את השוק"

אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים וערוצי הפצה למדינות המתפתחות בווריטאס העולמית, מספר על תוכנית השותפים החדשה של וריטאס, ולאן מועדות פניה של החברה

26/10/2015 10:29
וריטאס

מאת: שהם יריב

חשיפת מפת הדרכים של וריטאס (Veritas), אחרי הפרידה לא מכבר מסימנטק (Symantec), פירוט על הפתרונות שלה והשקת תוכנית השותפים החדשה יעמדו במרכז האירוע שתערוך החברה מחר (ג') בריברסייד בגדות הירקון בתל אביב.

"מדובר באירוע של השותפים העסקיים בישראל, שותפי האנטרפרייז והמיד מרקט, שאנחנו עורכים לאחר ש-וריטאס יוצאת לדרך חדשה, פרטית ועצמאית, בעקבות ההיפרדות הפורמלית מסימנטק", אמר אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים וערוצי הפצה למדינות המתפתחות בווריטאס העולמית. "אנחנו משיקים בישראל את תוכנית השותפים העסקיים הטובה והאטרקטיבית החדשה שלנו, במטרה להתוות את הדרך ולהציג את החזון שלנו – לאן פנינו עם השותפים".

במה התוכנית מועילה לשותפים?
"התשובה מתחלקת לשלושה פרמטרים מרכזיים: ראשית, היא מפשטת את הקריטריונים שהיו בעבר בכל הנוגע למעמדם.

הפרמטר השני – היא מכילה תוכנית תמריצים טובה ואטרקטיבית יותר מבעבר, למשל: בונוסים מוגדלים והחזרים כספיים בצורה טובה יותר, לפני ואחרי המכירה.

היתרון הבולט השלישי הוא שמפת הדרכים של התוכנית מאפשרת לשותפים לגדול ולצמוח איתנו ברמה האסטרטגית, עם מגוון רחב יותר של פתרונות – לא רק בתחום התוכנה אלא גם כנותני שירות. קרי, הם יוכלו להציע את היכולות של וריטאס כמודל שירות ברישוי".

"לצד הצגת התוכנית ומפת הדרכים שלנו, ניתן באירוע דוגמאות והסברים על הפתרונות החדשים שלנו ונראה שהם לא רק מובילי שוק אלא גם נבדלים מהפתרונות המתחרים", הוסיף שטרק. "הולכת להיות בו גם הצגה של מודל עבודה באמצעות הפצה – מודל שיאפשר להגיע לשווקים וללקוחות נוספים ביתר קלות, מבחינה אדמיניסטרטיבית, מפני שכל תהליכי ההזמנות, ההפצה והשירות יהיו לוקאליים. לכן יהיה קל ופשוט יותר לבצע את הדברים".

אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים וערוצי הפצה למדינות המתפתחות בווריטאס העולמית

אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים וערוצי הפצה למדינות המתפתחות בווריטאס העולמית

"וריטאס היא מובילת שוק בכל נושא הגיבוי והאחסון", ציין. "זה תמיד היה הלחם והחמאה שלה. אלא שכיום, וריטאס מבינה שעולם ה-IT מצריך פתרונות אג'יליים. היא מבינה שהסביבות של הצרכנים של ימינו מאוד דינמיות ולכן היא מציעה מגוון רחב של פתרונות לא רק בעולמות ניהול האחסון והגיבוי, אלא גם פתרונות ניהול ידע".

"למשל, אם מאוחסנים בארגון 500 טרה-בייט של נתונים, האנשים הרלוונטיים בו צריכים לדעת איפה נמצא כל פריט מידע ואיך ניתן לשלוף אותו בכל רגע נתון, בתוך זמן קצר מאוד, במקום לשחזר ולהתחיל לחפש באמצעות תוכנות צד שלישי. וריטאס מאפשרת מגוון רחב מאוד של פתרונות ואינטגרציה מחוץ לקופסה, שהלקוח יכול לנהל באמצעותם את המידע הארגוני בצורה מאוד ורסטילית, יעילה ומהירה, כדי לשמור על המשכיות העבודה", אמר.

מה הציפיות שלך מהכנס?
"כמות הנרשמים אליו גדולה מאוד, מעל ומעבר למה שתכננו. זה בהחלט מרשים בימים כאלה, רצופי אירועים ביטחוניים. אנחנו שמחים לראות היענות גבוהה מאוד מהשוק הישראלי, שמהווה הפגנת אמון גדולה מאוד במוצרים ובעיקר במותג של וריטאס, שחוזר להיות עצמאי אחרי יותר מ-10 שנים תחת סימנטק. אני מצפה שאנשים יבואו, ישמעו, ייהנו וייצאו אתנו לדרך החדשה. עבודה ושותפות עם וריטאס המחודשת מהווה הזדמנות אדירה לכולם – ללקוחות, לשותפים ולנו – להמשיך להעצים את השוק שבו אנחנו עובדים".

אירועים קרובים