חדש ב-iOS 8: האפשרות לנעילת המכשיר מרחוק מופעלת כברירת מחדל

האפשרות לנעילה מרחוק של מכשירי iPhone ומחשבי iPad מוצעת כבר מספטמבר 2013 במערכת ההפעלה iOS 7 אפל

שומרת על הנייד שלכם. iOS 8

חידוש נוסף במעככת ההפעלה iOS 8 שהשיקה אפל (Apple) היום (ד') הוא הפעלת כברירת מחדל של האפשרות לנעילה מרחוק של המכשיר בעקבות גניבה או אובדן. בכך תהפוך אפל לראשונה מבין היצרניות הגדולות של טלפונים חכמים שבמכשיריה מופעלת אפשרות זו כברירת מחדל. לאחר שהמכשיר ננעל יש להזין סיסמה כדי לשוב ולהפעיל אותו. מי שאינו יודע את הסיסמה לא יוכל להשתמש במכשיר הגנוב –  ומשום כך אין טעם לגנוב אותו. המנגנון גם יוריד את השווי של המכשירים הגנובים לקרוב לאפס, מקווים תומכי המנגנון.

על פי חוק שהתקבל במדינת קליפורניה, החל מיולי 2015 יחוייבו כל היצרניות שמציעות מכשירים חדשים למכירה במדינה להפעיל כברירת מחדל האפשרות לנעילה מרחוק של המכשיר בעקבות גניבה או אובדן. "מוצרי אפל הם הטלפונים החכמים שמשמשים כיעד הנפוץ ביותר, והפעלת הטכנולוגיה כברירת מחדל תעניק ביטחון כמעט לכל משתמשי iPhone בשנים הקרובות" אמר ג'ורג' גסקון, התובע המחוזי של סן פרנסיסקו, אחד התומכים הפעילים ביותר בחוק שהתקבל בקליפורניה.

האפשרות לנעילה מרחוק של מכשירי iPhone ומחשבי iPad מוצעת כבר מספטמבר 2013 במערכת ההפעלה iOS 7, אלא שהיא לא הופעלה כברירת מחדל, ומי שהיה מעוניין בה הצטרף להפעיל אותה באופן יזום. מנתונים של רשויות החוק בארצות הברית עולה כי בתקופה האחרונה אכן חלה ירידה מסוימת בהיקף הגניבות של מכשירי אפל: בחמישה החודשים הראשונים של השנה חלה ירידה של 19% בגניבות של מכשירי iPhone ומחשבי iPad בניו יורק, ובשישה החודשים הראשונים מאז ההשקה של iOS חלה ירידה של 38% בגניבות של מכשירי iPhone בסן פרנסיסקו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים