תוכן שיווקי

לקראת אירוע IFN | ראיון עם משה יבניאל (צ'יקו), משנה למנכ"ל IFN

27/08/2014 11:17
משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN

חברת IFN מקבוצת יעל היא שחקנית ותיקה בשוק ניהול התוכן והתהליכים בארגונים רבים. החברה מתמחה בתחומי ה-ECM וה-BPM, ומספקת פתרונות תיעוד טכני. לקראת מפגש לקוחות שעורכת החברה בסוף החודש שוחחנו עם משה יבניאל (צ'יקו), משנה למנכ"ל IFN.

מה החידושים שתציג IFN השנה במפגש הלקוחות?
"השנה נציג תהליכי עבודה משולבי מסמכים בתהליך, משולחן העבודה עד לעובד בשטח. נדגים אפלקציית מובייל של מוצרי Datacap לסריקה ומיפתוח ולשילוב מסמכים מאמצעים ניידים בתהליך הארגוני.

משולחן העבודה – Navigator נדגים סביבת עבודה לניהול מסמכים, תוך אינטגרציה עם MS Office וחיפוש תוכן ארגוני.

נחשוף את גרסה 7 של מחולל יישומי ה-ECM שלנו, DriveU, שעבר מתיחת פנים לתמיכה בדפדפנים כמו גוגל כרום (Google Chrome), מעבר לטכנולוגיית HTML5, תמיכה בשרתי 64 ביט ועוד".

 IFN , מקבוצת יעל

IFN , מקבוצת יעל

בתוכנית הכנס נציגות מכובדת של לקוחות ופרויקטים. אילו לקוחות חדשים?
"כן. הרחבנו את נוכחותנו הדומיננטית בשוק הביטוח בלקוח נוסף – שירביט. שירביט אף זכתה בפרס IT Awards על פרויקט זה.

העלינו לאוויר בשנה האחרונה מספר פרויקטים, שאת חלקם נחשוף ונשתף עם המוזמנים: בישראכרט, הסבנו ממערכת ישנה למערכת ניהול תוכן חדשה והטמענו חדר סריקה לשימוש כל הארגון. בחברה למשק וכלכלה עלו לייצור סביבת פרויקטים וביטוח. באגד עולה לאוויר מערכת Datacap לניהול הסריקה וברשות מקרקעי ישראל השלמנו הסבתם מדור ישן של FileNet לגירסת P8 FileNet, שפרוסה במעל 10 מחוזות, תוך יישום תהליכי עבודה לזירוז הליכי רישום מקרקעין".

IFN  היא שחקן דומיננטי בשוק ניהול המסמכים ומדורגת על ידי STKI כבר שנה חמישית ברציפות כמובילת השוק. איך אתם מצליחים לשמור על מעמדכם?
"עובדתית, מכרנו הכי הרבה רשיונות ושירותים, למרות התחרות והופעתם של שחקני נישה מקומיים. הייתי מייחס זאת לגורמים הבאים:

– פתרונות ECM מטבעם נועדו לשנים רבות. לקוחות מעדיפים לעשות עסקים עם יבמ (IBM), שקיימת כבר שנים בות מאוד ו-ודאי עוד תהיה בסביבה לטווח ארוך, וכך גם IFN, שמראה יציבות והובלה בתחום בישראל כבר מעל שני עשורים.
– איכות המוצרים. הסוויטה של יבמ אינגרטיבית, רובסטית, מתקדמת, עשירה ביכולות ועומדת בתקני ECM.
– המקצוענים ב-IFN, עליהם יעידו לקוחותינו:  Been there, done that. הקמנו חדרי סריקה של מאות אלפי מסמכים וארכיונים של מעל 100 מיליון מסמכים מנוהלים, טיפלנו בכל סוגי ההסבות והאינטגרציות, וכן, גם כל התקלות מטופלות על ידי צוות IFN".

מה לגבי פתרונות ענן לניהול מסמכים?
"יבמ הכריזה על פתרונות ECM בענן ואנחנו משתלבים היטב בכיוון. מרבית לקוחותינו מתחום האנטרפרייז והם עדיין לא שם לכך ואם כן, אז ביישום ענן פרטי.

מוצרי IFN לשירות ניהול מסמכים מרכזי תוך פריסת השרותים על גבי האינטרנט עובד ביישום של החברה לאוטומציה ב-150 עיריות ורשויות מקומיות, במוקדים של רשות מקרקעי ישראל וגם בתהיל"ה-ממשל זמין, עבור הרשות למיפוי ישראל.

יש עדיין מגבלת רגולציה ודרישות אינטגרציה הדוקה למערכת Back-end בארגון.

אנחנו בקשר עם ארגוני SMB או IT מצומצם, שמעדיפים ויכולים לנהל מסמכים וחשבוניות בענן חיצוני, באפלקציה סטנדרטית שלנו לניהול לשכה, וזאת על פני כניסה למהלך פיתוח, רכש ותחזוקת מערכת ועוד".

מה חם כיום בשוק ה-ECM בישראל?  
"איסוף, סריקה, זיהוי וחילוץ שדות מחשבוניות. בעקבות חוזר מס הכנסה קבעה רשות המסים שינויים בהוראות ניהול הספרים – סריקת מסמכים וארכיב דיגיטלי. אלה נתנו דחיפה לתיוק דיגיטלי של מסמכים אותנטיים וביעורם. כמו כן, בתחום המכס נכנסת מערכת 'שער עולמי', שתכליתה מעבר למשלוח מסמכים דיגיטלי בתחום השילוח. בעקבות אלה, התקנו מערכות בחברות השילוח הגדולות אוריין ו-UPS".

ניתן להירשם למפגש הלקוחות כאן

אירועים קרובים