תוכן שיווקי

"כפפת המשי של ה-ERP" – חברת Intentia מציגה: סביבת עבודה דינמית ומעוצבת למנהלי החשבונות וסמנכ"לי הכספים בתעשייה

20/08/2014 15:05
סיסי ביטון, מנהלת התחום הפיננסי בקבוצת Intentia

שדרוג מתקדם למודול הפיננסי והחשבונאי של פתרון M3 שוחרר בימים אלו על בסיס רעיונותיהם של מנהלי החשבונות וסמנכ"לי הכספים בישראל.

קבוצת Intentia, המתמחה בפתרונות מחשוב ארגוני לתעשייה, משחררת בימים אלו מודול פיננסי משודרג לגרסא 13.2 החדשה של M3, פתרון הדגל של Infor  הבינלאומית בתחום ה- ERP. המודול הפיננסי החדשני, המציע סביבת עבודה דינמית ומעוצבת, פותח על ידי צוות הפיתוח המקומי של הקבוצה, על בסיס דרישותיהם של מנהלי החשבונות וסמנכ"לי הכספים הבכירים בישראל ולאחר מחקר מעמיק בתחום.

הקבוצה כוללת מספר חברות בנות: חברת Intentia ישראל, זרוע השיווק והמכירות המייצגת בישראל את פתרון M3  של חברת Infor, חברת Intentia פתרונות העוסקת בשירותים והטמעה בארגונים וחברת פרואקטיב (50%), המתמחה במנועי BPM ו- Work Flow מתקדמים.

המודול המשודרג, המותאם לשוק המקומי, מתאפיין בממשק משתמש חדיש, בו המידע זורם בשקיפות, במהירות וביעילות מירבית. בין היתר מציע המודול סביבה גמישה, קלה וידידותית להפקה וצפייה בדוחות מאזניים וכן לקליטת נתונים פיננסיים, קישור מסמכים פיננסיים למשלוח במייל, קבלת כתובות משלוח פיננסיות ייעודיות ללקוח, שיפור מסכי תצוגת מידע פיננסי הכוללים כרטיסי ספק, לקוח, הנה"ח ועוד.
סיסי ביטון, מנהלת התחום הפיננסי בקבוצת Intentia מסרה כי: "קבוצת Intentia משקיעה במשתמשים הפיננסיים מתוך הבנה כי קיים צורך אמיתי בפתרון מעוצב, ידידותי ואינטואיטיבי, על מנת לפשט ולקדם תהליכים בארגון. המודול הפיננסי המשודרג מכיל עומק ויכולות של פתרון בינלאומי עם רמת נוחות ופשטות של פתרון ישראלי מבלי להתפשר על עמידה בכל כללי הבקרה הארגוניים והחוקיים. בכך, קבוצת Intentia מוסיפה נדבך לשיפורים הכלולים בגרסא 13.2 החדשה של M3, ומבטיחה כי הפתרון ימשיך להוביל את התעשייה נאמנה".

 

 

אירועים קרובים