תוכן פרסומי
ראשי » כללי » לקראת אירוע mPAY | יעד סליקה הטמיעה פתרון למודרניזציה של מערך סליקת האשראי ב-DHL אקספרס

תוכן שיווקי


לקראת אירוע mPAY | יעד סליקה הטמיעה פתרון למודרניזציה של מערך סליקת האשראי ב-DHL אקספרס

הפרויקט מאפשר ל-DHL אקספרס הפיכה של הסמארטפונים בשימוש בלדרי החברה למסופונים ניידים לסליקת אשראי, ומוסיף יכולות של ניהול מרכזי ואחוד למערך סליקת האשראי בחברה ● שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות מידע ב-DHL: "הפרויקט ענה על צורך מיידי של המערך התפעולי, והוא החזיר את ההשקעה בו תוך 4-3 חודשים" ● יעד סליקה תציג פתרונות סליקת אשראי לעולם ה-mobile באירוע mPAY&Retail 2013, הועידה השנתית בתחום תשלומים אלקטרוניים מבוססי mobile

פורסם ב-3 בנובמבר 2013
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

חברת יעד סליקה, ספקית מובילה לפתרונות סליקת אשראי מתקדמים, השלימה הטמעה של פתרון למודרניזציה של מערך סליקת האשראי בסניף הישראלי של חברת DHL. הפתרון הוטמע במערך התפעולי של DHL אקספרס, וכלל הפיכת הסמארטפונים של בלדרי החברה למסופוני סליקת אשראי. כמו כן, שילב הפתרון יכולות לניהול מרכזי ואחוד של מערך הסליקה בארגון.

המערך התפעולי בחברת DHL כולל מערך שליחים ובו כ-100 בלדרים, ומערך מוקדים הכולל כ-150 עמדות מוקד במספר סניפים. לפני הטמעת הפתרון למערך השליחים לא היה אמצעי לחיוב עצמאי בכרטיס אשראי, והבלדרים ביצעו התקשרות טלפונית למוקד החברה כדי לבצע תשלום עבור המשלוח או עלויות שחרור מהמכס – תהליך שגרם לעיכוב בפעולתם של עד חצי שעה למשלוח. בנוסף, לא הייתה אפשרות לבצע במערכות הצלבה בין פרטי החיוב של המשלם ובין המטען, דבר שחייב ביצוע ידני של ההתאמות, תהליך שהיה ממושך והיה חשוף לטעויות אנוש.

המטרות של DHL בפרויקט למודרניזציה של מערך סליקת האשראי היו שיפור שביעות רצון הלקוחות; ניצול זמן העבודה של הבלדרים בצורה טובה יותר; מעבר מעסקאות טלפוניות לעסקאות מגנטיות, המאפשרות הפחתת הסיכון לעסקה והוזלה של עמלת הסליקה; ואוטומציה לתהליך ההצלבה של התאמות ותנועות בהנהלת החשבונות.

הפתרון של יעד סליקה נבחר לאחר תהליך בדיקה שקיימה DHL מול פתרונות נוספים בשוק. הפתרון כלל יישום של iPay, אפליקציה לסליקת אשראי מהנייד, שפיתחה יעד סליקה. האפליקציה תומכת במגוון של מכשירי קצה: אייפון וטאבלטים מבית אפל, ומגוון רחב של מכשירים מבוססי אנדרואיד. באמצעות האפליקציה וחיבור של קורא כרטיסי אשראי מאובטח הופכים הסמארטפונים בשימוש הבלדרים למסופוני סליקת אשראי.

שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות מידע ב-DHL
שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות מידע ב-DHL
המערכת כוללת ממשק אחוד ומרכזי בהנהלת החשבונות של DHL, שיודע להציג את התנועות מכול המסופים במערך הבלדרות והמוקד הטלפוני במערכת אחת ראשית. במקביל המערכת כוללת גם ממשק ניהול אחוד ומרכזי של תחום ה-IT, שכוללת ניהול מרחוק של המסופונים, כולל אפשרות לניתוק מרחוק של מכשיר שאבד או נגנב. אבטחת המידע של מערך סליקת האשראי שודרגה, והיא כוללת שימוש בקורא כרטיסים מוצפן, שעושה שימוש במפתח הצפנה ייחודי כול פעם שמועבר בו כרטיס אשראי לתשלום.

דן שריג, סמנכ"ל טכנולוגיות יעד סליקה: "DHL הטמיעה אפליקציה לסליקה סלולארית לבלדרים, כולל ממשק ניהול ייעודי, המאפשרים לבצע חיובי אשראי במהירות, בכול זמן ומכול סמארטפון, ולנהל את התהליך ברמת החברה בצורה פשוטה ויעילה מבעבר".

שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות מידע ב-DHL: "המטרה המרכזית הייתה שיפור שביעות רצון הלקוחות וקיצור זמן השהיה של הבלדר באתר הלקוח. היום הבלדר הינו עצמאי, עושה חיוב במקום, והדבר קיצר את זמן שהייתו אצל הלקוח, ונותן לבלדר חופש פעולה. הפרויקט ענה על צורך מיידי של המערך התפעולי, והוא החזיר את ההשקעה בו תוך 4-3 חודשים. הפתרון של יעד סליקה והגמישות שלהם להתאים אותו לצרכינו היה מצוין ויוצא דופן, מה שאיפשר לנו לבצע פרויקט קצר, ולהעביר אותו במהירות לשימוש מערך הבלדרות שלנו שנהנה ממנו ביומיום".

לקראת אירוע mPAY | יעד סליקה הטמיעה פתרון למודרניזציה של מערך סליקת האשראי ב-DHL אקספרס Reviewed by on . חברת יעד סליקה, ספקית מובילה לפתרונות סליקת אשראי מתקדמים, השלימה הטמעה של פתרון למודרניזציה של מערך סליקת האשראי בסניף הישראלי של חברת DHL. הפתרון הוטמע במערך חברת יעד סליקה, ספקית מובילה לפתרונות סליקת אשראי מתקדמים, השלימה הטמעה של פתרון למודרניזציה של מערך סליקת האשראי בסניף הישראלי של חברת DHL. הפתרון הוטמע במערך Rating:

הגיבו