מאנדיי עקפה את התחזיות עם זינוק של 30% בהכנסות
החברה הציגה ברבעון הראשון הכנסות של 282 מיליון דולר ורווח נקי שצמח ביותר מפי 3.5 ל-27 מיליון ● היא עברה מהפסד תפעולי של חמישה מיליון דולר לרווח תפעולי של 10 מיליון

רבעון טוב למאנדיי: התוצאות הכספיות שהחברה פרסמה היום (ב') מצביעות על כך שברבעון הראשון של השנה היא רשמה עליות בהכנסות וברווח הנקי למניה ומעבר לרווח תפעולי.
ההכנסות של היוניקורן הישראלי הסתכמו ברבעון ב-282.3 מיליון דולר, לאחר שזינקו ב-30%. הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-9.8 מיליון דולר לעומת הפסד של חמישה מיליון ברבעון הראשון המקביל. שלא על פי חישוב זה, הרווח התפעולי זינק בכמעט פי שניים ועמד על 40.8 מיליון דולר. הרווח הנקי צמח ביותר מפי 3.5 ל-27.4 מיליון דולר והרווח למניה – בכמעט פי ארבעה ל-52 סנט.
תזרים המזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת עמד על 112 מיליון דולר – גידול של כ-20%, עם תזרים מזומנים חופשי מתואם בסך של 109.5 מיליון – עלייה של כ-21%.
מספר הלקוחות המשלמים של מאנדיי עם יותר מ-10 משתמשים עמד על 60,566 – גידול של 9% משנה לשנה. מספר הלקוחות המשלמים עם ARR (הכנסות חוזרות שנתיות) של יותר מ-100 אלף דולר זינק ב-46% ל-1,328.
הכרזות נוספות
עוד הודיעה החברה על מינויו של קייסי ג'ורג' לתפקיד סמנכ"ל הכנסות ועל השקת יכולות חדשות לארגונים גדולים במוצר ניהול העבודה שלה, כולל כלים שלדבריה שמים דגש על שקיפות ניהולית, אחידות ותיאום בין צוותים לצד ניצול מיטבי של משאבים. כמו כן, היא מסרה כי היא המשיכה במהלך הרבעון לשלב יכולות AI בכל מוצריה.
לצד התוצאות, מאנדיי מעלה את תחזית הכנסות: היא צופה כי ברבעון השני של השנה, הן יגדלו ב-24%-25% ל-292-294 מיליון דולר, ובשנה כולה – ב-25%-26% ל-1.22-1.226 מיליארד. היא צופה שתזרים המזומנים החופשי המתואם יעלה בטווח דומה ויעמוד על בין 310 ל-316 מיליון דולר.
"התחלה טובה מאוד ל-2025"
"שנת 2025 התחילה עבורנו טוב מאוד, עם נתוני צמיחה חזקים בהכנסות ברבעון הראשון, תוצאות שיא ברווח התפעולי ותזרים המזומנים החופשי המתואם הגבוה ביותר שלנו לרבעון", אמרו המייסדים והמנכ"לים המשותפים של מאנדיי, רועי מן וערן זינמן. "תוצאות אלה מעידות על החוזקה והיכולת של פלטפורמת המוצרים שלנו, המסירות ועבודתם הקשה של עובדינו והמשך ההתמקדות שלנו בהשגת מצוינות תפעולית".
"התוצאות הפיננסיות והביצועים החזקים ברבעון מסייעים לנו להתמודד עם האתגרים וסביבת אי הוודאות הקיימים, ואלה שעשויים להגיע בהמשך", ציין אלירן גלזר, סמנכ"ל הכספים של החברה. "אנחנו ממשיכים להשקיע בחדשנות, ומשוכנעים ביכולתנו לממש את ההזדמנויות שלפנינו ולהמשיך לגדול בהתאם לאסטרטגיה שלנו".
תגובות
(0)