האם טיקטוק תשנה מדיניות ותאפשר סרטונים באורך שעה?

על פי דיווחים, הרשת החברתית הפופולרית עומדת להשתנות, ואולי לפתוח חזית חדשה עם מתחרות כמו יוטיוב ● עד כה האורך המרבי של הסרטונים בה הוא 10 דקות

תשנה את מדיניות העלאת סרטוני הווידיאו כך שתתאים גם לסרטים ארוכים? טיקטוק.

טיקטוק מנסה שוב לשבור את השוק? לפי פרסומים שונים הרשת החברתית המצליחה, שהתחילה את דרכה עם סרטונים באורך מרבי של 15 שניות, אמורה לשנות בקרוב את גודל ההעלאה המרבי של סרטוני הווידיאו באופן מאוד משמעותי: עד 60 דקות, לא פחות.

מדובר בינתיים בסוג של ניסוי מצד החברה, כנראה כדי לבחון אם תהיה דרישה ומצד שני, עד כמה הדבר ישפיע על העומס המוטל על שרתים שלה. 

שעה של וידיאו תאפשר למעשה ליוצרי תוכן להעלות סרטים של ממש. ההערכה היא שייתכתן כי מדובר ברצון של טיקטוק להציג מעין תחרות ליוטיוב של גוגל, למרות שבמקרה של האחרונה אין מגבלה של ממש – והיא גם דוחפת כיום אל עבר סרטונים קצרים בפלטפורמה שלה.

נכון להיום, אם רוצים להעלות סרטונים לטיקטוק הם יכולים להיות באורך של 10 דקות לכל היותר. בעת הקלטה באפליקציה ישירות, אורך הסרטונים יכול לנוע בין 15 שניות ל-3 דקות.

המתחרה הגדולה אינסטגרם מרשה כיום וידיאו של עד 60 דקות, אם מבצעים באמצעותה שידור חי. אבל סרטוני וידיאו, באמצעות רילס (Reels), יכולים להגיע לעד 15 דקות – יותר ממה שמציעים כעת ב-טיקטוק, אבל הרבה פחות מהשעה שטיקטוק מתכננת על פי הדיווחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים