הצלחה למודל הפרסומות של נטפליקס: 40 מיליון מנויים

המתכונת של הצעת אפשרות למינוי בעלות מוזלת, למי שיבחר לצפות בפרסומות בנטפליקס, הוכיחה את עצמה ● בתוך חודשים ספורים מספר המנויים החודשיים הגלובליים כמעט שהוכפל, מאז שבינואר דווח כי הוא עומד על 23 מיליון

הצלחה למתכונת המנוי המוזל ותומך הפרסומות שלה. נטפליקס.

הניסוי של נטפליקס (Netflix) להציע ללקוחות שירותי ההזרמה שלה תוכנית מנויים מוזלת, התלויה בהסכמה לצריכת פרסומות, הוכיח את עצמו כמוצלח במיוחד – החברה הודיעה כעת על עלייה משמעותית במספר המשתמשים באפשרות הזולה יותר.

לפי הודעת נטפליקס, נכון לעכשיו, כ-40 מיליון אנשים ברחבי העולם רשומים לתוכנית שלה הנתמכת בפרסומות. הנתון החדש מייצג מספר כמעט כפול של מנויים, בהשוואה ל-23 מיליון המנויים שעליהם דיווחה החברה רק לפני מספר חודשים, בינואר השנה. הצמיחה המהירה הזו מדגישה נקודת מפנה פוטנציאלית עבור נטפליקס, אשר התמודדה עם האטה בגידול המנויים שלה בשנים האחרונות. על ידי הצגת המודעות למנויים בתשלום מוזל, נטפליקס יכולה לא רק להגיע לקהל רחב יותר אלא גם לייצר זרמי הכנסה חדשים, כדי לתדלק את מכונת יצירת התוכן שלה.

מאמצים אפשרות למנויים מוזלים כדי להצליח בשוק הסטרימינג הרותח

שכבת הפרסומות (Ad tier), שהושקה על ידי נטפליקס בסוף 2022, הייתה מהלך אסטרטגי שכוון כדי למשוך צופים אשר מעוניינים להוזיל את עלות שירותי הסטרימינג שלהם, בשוק מתחמם והולך שהתחרות המתרחשת בו פגעה בנטפליקס הוותיקה. מתחרותיה של החברה, כמו Hulu ודיסני+ מציעות גם הן אפשרויות מנוי שנתמכות בפרסומות. ל-Hulu יש תוכנית בשם Hulu With Ads, המוצעת במחיר נמוך יותר בהשוואה לאופציה ללא פרסומות. לדיסני+ יש אפשרות מנוי נתמכת במודעות בשם Disney+ Basic With Ads, שהושקה בסוף 2023. בנוסף קיימת אפשרויות של Disney Bundle, המשלבות את שירותי ההזרמה של השתיים עם פרסומות – במחיר מוזל. גם ענקיות כמו +Apple TV שוקלות תוכניות דומות. 

יצוין כי נטפליקס נוקטת בנוסף בצעדים לחיזוק עסקי הפרסום שלה, ולאחרונה הכריזה על השקת פלטפורמת פרסום משלה, תוך ניתוק השותפות הקודמת שלהם עם מיקרוסופט לטכנולוגיית פרסום. מהלך זה מצביע על כך ש-נטפליקס שואפת לשליטה רבה יותר על חווית הפרסום בפלטפורמה שלה.

הנתון החדש – 40 מיליון משתמשים במודל הנתמך בפרסומות – הוא ללא ספק משמעותי, אך חשוב לציין שרוב המנויים של נטפליקס, שמספרם עומד על כ-270 מיליון בסך הכל, עדיין בוחרים בתוכניות מנויים ללא פרסומות. כעת יהיה מעניין לגלות האם מגמת הצמיחה במספר המנויים המוזלים תגדל – אם לאו, ולכך תהיה לבטח השפעה על עולם הסטרימינג התחרותי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים