מה הקשר בין לינקדאין למשחקים?

הרשת החברתית שבבעלות מיקרוסופט תפרסם מדי יום שלושה משחקי חשיבה שנועדו, לדבריה, לחבר בין אנשים

גם משחקים. לינקדאין.

לינקדאין (LinkedIn) – הפלטפורמה שבבעלות מיקרוסופט (Microsoft) שבעיקר ידועה בחיבורים עסקיים – מתחילה לפרסם בפלטפורמה שלה מגוון משחקי חשיבה שנועדו, לדבריה, לחבר בין אנשים.

החברה תפרסם מדי יום שלושה משחקי חשיבה חינמיים בשאיפה להצטרף לפופולריות הגוברת של משחקי חשיבה שאנשים בוחרים לפתור מדי יום.

הטוויסט שלינקדאין מוסיפה: התוצאות מיועדות לשיתוף עם עמיתים לעבודה וללימודים, עם שותפים בחברות מתחרות וכדומה בניסיון ליצור חברויות בין האנשים ברשת של המשתמש ואולי לעורר שיחות וקשרים חדשים.

"קשה לאנשים להישאר בקשר זה עם זה, ומשחקים מספקים דרך לבנות את קשרי הרשת הללו", אמר דן רות, סמנכ"ל ועורך ראשי של LinkedIn News, בראיון.

אבל יש יותר מזה. חידות ומשחקים שמפורסמים על ידי ערוצי חדשות, עיתונים ומגזינים מושכים מיליוני משתמשים, אשר הופכים לחלק מהקהל הכללי של אותם ערוצים, ויכולים להפוך לקוראים של התוכן שלהם.

באופן דומה, לינקדאין, עם יותר ממיליארד משתמשים, מוסיפה את המשחקים כדי להרחיב את המעורבות בפלטפורמה שלה, שבתורה תתרום להכנסות מפרסום שהחברה שואפת להגדיל.

אם המשחקים יצליחו, זה עשוי לדרבן את המשתמשים לא רק לבלות יותר זמן בפלטפורמה – משהו שמושך מפרסמים – אלא גם לפרסם יותר, שכן סביר להניח שהם יתבקשו לשתף את התוצאות שלהם.

החברה החלה אתמול להפיץ ברחבי העולם שלושה משחקים שצריך לפתור תוך חמש דקות, המתחדשים מדי יום, שמוצגים תחת לשונית "My Network".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים