גוגל שוקדת על הנייד הבא, Pixel 9 – מה החידוש המשמעותי בו?

לפי דיווחים אחרונים, המכשיר - שהוא בעצם סדרת דגל שתכלול שלושה מכשירים - יציע מספר חידושים, אבל התוספת המפתיעה מכולן תהיה תמיכה בתקשורת מבוססת לוויינים, למקרי חירום ככל הנראה

סדרת הדגל למכשיר ה-Pixel שלה, הדור הבא, כבר בפיתוח מאסיבי, כולל תוספת משמעותית. גוגל.

בכנס המפתחים הקרוב שתערוך אמורה גוגל להציג את טלפון הביניים החדש שלה – Pixel 8a. הדבר עתיד להתרחש במהלך מאי, שכבר חודש לאחר מכן היא תשיק את הטלפון שכמו Pixel 8 מבוסס על Tensor G3, המעבד הקנייני של החברה.

אבל ברקע כבר עובדת החברה קשה על הדור הבא של הטלפונים שלה, Pixel 9. סדרת הדגל הבאה של ענקית הטק תורכב הפעם משלושה מכשירים: לצד גרסת הבסיס תהיה גם גרסת Pro וגרסת XL. מכשירים אלו, כמו גם שאר הטלפונים והטאבלטים שתציג החברה במהלך השנה הבאה, כבר יהיו מצוידים במעבד הדור הבא, Tensor 4.


מעבר לשדרוג הביצועים הצפוי, אחד ההיבטים שיציע המעבד הבא בתור הוא מודם חדש. מדובר ב-Exynos Modem 5400, שיחליף את 5300 ששולב בשני הדורות הקודמים של מעבדי החברה, והוא יביא חידוש עיקרי: שילוב המהדורה ה-17 של תקן 3GPP, שמציע תמיכה ברשתות 5G NTN – כלומר רשתות שלאו דווקא ממוקמות על פני כדור הארץ, או בלשון אחרת, תמיכה בתקשורת מבוססת לוויינים.

המודם החדש כמובן ישתלב באופן טבעי בתמיכה בתקשורת לוויינית שגוגל תציג באנדרואיד 15, אבל ככל הנראה היא תאפשר, לפחות בהתחלה, שליחת מסרונים וצלצולי חירום בלבד ולא תקשורת מלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים