בסוף החודש: ברודקום תשעה את מכירות VMware לשבוע

זאת, כדי להעביר את ה-ERP של ענקית הווירטואליזציה מהמערכת של סאפ לזו של אורקל ● המהלך יבוצע בין ה-30 באפריל ל-6 במאי ● השותפים חלוקים בדעתם האם ההשעייה היא מהלך נכון

השעייה קצרה

ברודקום תשעה בסוף החודש למשך שבוע את כל המכירות והשדרוגים של VMware, שאותה היא רכשה, יחד עם תשע תכונות קריטיות אחרות. זאת, כדי שהיא תוכל להעביר את מערכת ה-ERP של ענקית הווירטואליזציה, המבוססת על סאפ – למערכת ה-ERP של אורקל.

בשל ההעברה, חלק מהמערכות של VMware לא יעבדו לפרקים בין ה-30 באפריל ל-6 במאי. במסגרת המהלך, שעליו ברודקום הודיעה באמצעות עדכון מאגר הידע של VMware, ייעצרו גם כל רישומי המשתמשים וניהול הרישיונות. בנוסף, לקוחות לא יוכלו להגדיר הרשאות משתמש, ולנהל הסכמים ארגוניים ותמיכה ברכישות.

"כדי להבטיח תהליך מעבר וכיבוי חלק, במועדים האמורים לקוחות יוכלו לבצע רק מערך מוגבל של פעולות", נמסר בעדכון. "תכונות אלה לא יהיו זמינות: רישום משתמשים, ניהול רישיונות, משתמשים/הרשאות, ניהול EA, ניהול חשבונות, תוכניות הצלחה, פלטפורמת מסירת מנויים (SDP), רכישה או שדרוג מוצרים, My Funds, הרשמה לקורסי למידה וכן רכישה של תמיכה בתקריות".

מה אומרים השותפים?

נציג מאחד השותפים של ברודקום אמר שהמהלך "לא משפיע על העסק. מדובר רק בחמישה ימי עסקים. הגירת מערכת ERP היא אחד הדברים הקשים ביותר לעשות. מעבר מסאפ לאורקל הוא מהלך גדול, והם עושים את זה בדרך הנכונה. אני מכבד את העובדה שיש להם את החוצפה לעשות זאת: הם לוקחים הפסקה – במקום לעשות זאת תוך כדי תנועה".

לעומתו, נציג של שותף מוביל של VMware אמר כי "זו עוד אחת מהפעולות שברודקום עורכת, שהיא מאריכה את משך הזמן של מחזור המכירות בכל עסקאות VMware. היחסים של ברודקום ברמת 'השטח' הם לא טובים. למנהלי המכירות אין אפילו תשובות לגבי רישיונות או תמחור, כי דברים משתנים כל הזמן. זה פוגע בנו כלכלית. חברות תוכנה נרכשות כל הזמן, אבל מעולם לא ראיתי דבר כזה במשך כל ימי פעילותי בענף".

ברודקום לא הגיבה לבקשות התייחסות של העיתונות הטכנולוגית בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים