מיקרוסופט תשלב את לוח המחוונים של Xbox בגרסת ה-ווב

הממשק הפועל עם ה-Xbox Cloud Gaming מציע תכונות שקיימות כבר בקונסולת Xbox, כמו למשל צ'אט מסיבות, צפייה בהישגים, ניהול רשימות חברים, שליחה וקבלה של הודעות, וקפיצה בקלות חזרה למשחקי ענן ששיחקנו לאחרונה

לוח המחוונים שלה יהיה זמין גם ב-ווב. Xbox.

מיקרוסופט בוחנת עדכון ל-Xbox Cloud Gaming שלה, שמביא לראשונה את תכונות לוח המחוונים של ה-Xbox לממשק האינטרנט של השירות. עדכון זה – הזמין כעת ל-Xbox Insiders, כפיילוט – מתמקד בעיקר בשיפור ההיבטים החברתיים של חוויית המשחק בענן.

Xbox Cloud Gaming, שהושק בשנת 2020, (לשעבר xCloud) הוא שירות המשחקים בענן של מיקרוסופט. השירות מאפשר למשתמשים להזרים משחקי Xbox ישירות למכשירים שלהם, כולל למחשבים אישיים, לסמארטפונים ולטאבלטים, ללא צורך בקונסולת Xbox הפיזית. מאז שהושק, Xbox Cloud Gaming, התחרה ב-PlayStation Now של סוני ובעבר גם ב-סטדיה (Stadia) של גוגל, שכבר נסגר.

Xbox Cloud Gaming ממנף את המערכת האקולוגית הקיימת של Xbox, והדבר מאפשר לשחקנים להמשיך לשחק בצורה חלקה מהמקום שבו הפסיקו בקונסולת ה-Xbox שלהם, ולהמשיך את חווית המשחק שלהם בפלטפורמת הענן, דרך מכשירים אחרים.

אפשרות אטרקטיבית יותר למשחקים בחברה

לוח המחוונים האינטרנטי החדש שמיקרוסופט מציעה כעת יכלול, על פי הדיווחים, פונקציית צ'אט ייעודית למסיבה, בדומה למה שזמין בקונסולות Xbox. התוספת הזו תאפשר לגיימרים להישאר מחוברים עם חברים ולשוחח בצ'אט ללא קשר למשחק שהם משחקים ולקונסולה.

מעבר לצ'אט המסיבות, לוח המחוונים האינטרנטי מרחיב את החוויה החברתית עבור שחקני הענן. העדכון מביא תכונות כמו צפייה בהישגים, ניהול רשימות חברים, שליחה וקבלה של הודעות, וקפיצה בקלות חזרה למשחקי ענן שבהם שיחקו לאחרונה – כולם נגישים מלוח המחוונים המרכזי בגרסת הווב. פונקציונליות משופרת זו הופכת את פלטפורמת האינטרנט לאפשרות אטרקטיבית יותר למשחקים חברתיים, בתוך המערכת האקולוגית של ה-Xbox.

העדכון נמצא כעת, כאמור, בבדיקה אצל Xbox Insiders, והוא צפוי, אם הכל ילך חלק, לצאת בסופו של דבר לכל משתמשי Xbox Cloud Gaming. בנוסף, מיקרוסופט מתכננת להביא את חוויית לוח המחוונים של Xbox לאפליקציית Xbox עבור טלוויזיות חכמות ולקסדת Quest של מטא, אם כי לעת עתה אין לטלוויזיות החכמות עדיין תמיכה בשירות.

כך או כך, על ידי תעדוף תכונות חברתיות והצעת ממשק יעיל בהרבה, מיקרוסופט מציבה את Xbox Cloud Gaming כאופציה משכנעת יותר עבור גיימרים שמחפשים חוויה דמוית קונסולה, ללא מגבלות של חומרה פיזית.

הוספת לוח המחוונים של Xbox לגרסת האינטרנט של ה-Xbox Cloud Gaming יכולה להוות צעד משמעותי קדימה עבור השירות ולקדם את הדומיננטיות של הענקית מרדמונד בגזרת הגיימינג הרותחת. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים