הנמר מבקר בחנות ה-APP החדשה של איי-דיגיטל

הרשת, שהינה השותף הבכיר של אפל בישראל, מקימה בימים אלה שלושה סניפים ראשונים של APP - אחד המותגים הקמעונאיים של אפל ● הנמר סייר בסניף הראשון בקניון רמת אביב

03/04/2024 17:38
החנות החדשה של APP מבית איי-דיגיטל בקניון רמת אביב.

מי שמטייל בשדרה החמישית בניו יורק, בריג'נט סטריט בלונדון ובעוד הרבה יעדים בעולם יכול להיכנס לאחת החנויות של אחת מענקיות הטכנולוגיה. בדרך כלל, החנויות האלה הן גדולות, בנות כמה קומות, מלאות במוצרים ומזמינות. איי-דיגיטל, השותף הבכיר של אפל בישראל, מביאה בימים אלה לארץ אמנם לא חנויות בסדר הגודל הזה, אבל בהחלט אווירה של חו"ל, עם אחד המותגים הקמעונאיים של חברת הענק – APP (אל תתבלבלו עם החנות המקוונת APP Store). בכל מקרה, החוויה של מי שייכנס לחנויות האלה צפויה להיות מעשירה ומהנה.

איי-דיגיטל אחד הגופים היחידים בעולם שמורשים על ידי אפל להקים חנויות תחת המותגים הקמעונאיים שלה (לצד APP יש את APR ו-AAR). החברה מפעילה רשת של חנויות ברחבי המדינה, וכעת היא מתחילה בהשקת דור העתיד שלהן, כאשר עד סוף השנה יוקמו בישראל שלושה סניפים תחת המותג החדש.

APP ראשון בישראל ועוד שניים בדרך, עוד השנה.

APP ראשון בישראל ועוד שניים בדרך, עוד השנה. צילום: פלי הנמר

סניף ה-APP הראשון בישראל נפתח, באופן סימבולי, בקניון רמת אביב. למה סימבולי? כי גם הסניף הראשון של איי-דיגיטל נפתח שם. באיי-דיגיטל טוענים כי הסניפים החדשים יביאו איתם "בשורה חדשה ומהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חוויית השירות והמכירה, שהלקוח הישראלי עוד לא הכיר בארץ". זאת הבטחה משמעותית, שמעניין יהיה לראות איך הרשת תעמוד בה.

העיקר הוא החוויה - מסורתו של סטיב ג'ובס, המייסד האגדי של אפל.

העיקר הוא החוויה – מסורתו של סטיב ג'ובס, המייסד האגדי של אפל. צילום: פלי הנמר

סניפי ה-APP החדשים יאפשרו ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי אפל, ובאיי-דיגיטל מבטיחים שחללי החנות עוצבו תוך מחשבה על חוויית התנסות הוליסטית. בנוסף, כמקובל בחנויות דומות בעולם, יוגדר בסניפי ה-APP אזור הדרכה, שבו יעבירו המומחים של איי-דיגיטל הדרכות קבוצתיות על המוצרים. כמו כן, הסניפים החדשים יציעו שירותי מעבדה ותיקון מכשירים על ידי טכנאים מומחי אפל. פרק הזמן המקסימלי שבחברה מבטיחים לתיקון עומד על 48 שעות.

איי-דיגיטל תחל בקרוב במהלך רחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים לצורך שיפור חוויית הלקוחות בכל נקודות הממשק שלהם עם החברה. כחלק מהמהלך יוקם אתר אינטרנט, שמבוסס על שיתוף פעולה בין אפל לבין אחת מפלטפורמות האי-קומרס הבולטות בעולם – שופיפיי. בנוסף, החברה תטמיע מערכת CRM חדשה לניהול כולל של שירות הלקוחות. ההשקעה במהלכים החדשים של הרשת נאמדת בשבעה דולר.

דורון סלע, מנכ"ל אייקון גרופ ואיי-דיגיטל, מציג את חידושי הפורמט החדיש של אפל.

דורון סלע, מנכ"ל אייקון גרופ ואיי-דיגיטל, מציג את חידושי הפורמט החדיש של אפל. צילום: פלי הנמר

דורון סלע, מנכ"ל איי-דיגיטל והחברה האם שלה, אייקון גרופ, אמר כי "מדובר בצעד משמעותי, שמבסס עוד יותר את מעמדה של איי-דיגיטל כרשת המובילה בחוויה, במכירות ובמתן שירות למוצרי אפל בישראל, ובעיקר בהבעת אמון של אפל באיי-דיגיטל ובשוק הישראלי".

מימין: אמיר אהובים, סמנכ"ל התפעול של איי-דיגיטל; משה שוצברג, סמנכ"ל המכירות; דורון סלע, מנכ"ל אייקון גרופ ואיי-דיגיטל; וצילי בלקינד, סמנכ"לית השיווק והשירות.

מימין: אמיר אהובים, סמנכ"ל התפעול של איי-דיגיטל; משה שוצברג, סמנכ"ל המכירות; דורון סלע, מנכ"ל אייקון גרופ ואיי-דיגיטל; וצילי בלקינד, סמנכ"לית השיווק והשירות. צילום: פלי הנמר

לדבריו, "אנחנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות, והן במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי אפל ואת מערך השירות של החברה, ולהמשיך ולחזק את הקשר בין איי-דיגיטל לבין האפליסטים הישראלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים